-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Bavaria Norge:
Salgsleder
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Sportsbil fra Malaysia
Vi har fortalt om Bufori, fra – av alle steder – Malaysia før. En litt trist retro-roadster. Nå satser de imidlertid på noe som ser ut som en moderne sportsbil. Debuten var lagt til Macao.
Les hva vi skrev om Bufori i 2003
CS er navnet på den nye Bufori-modellen. Bokstavene står for Compact Sports, og debuten viste at brødrene som står bak dette merket hadde skikkelige ambisjoner.
Før selve produksjonsmodellen var presentert, hadde de bygget en racing-utgave og sendt den rett inn i løvens hule: gateløpet i Macao i slutten av november. Der deltok den i GT3-klassen mot ganske garvete konkurrenter.
Dessverre ble det ikke noen lykkelig og overraskende eventyrfortelling fra denne innsatsen.
Bilen, som her hadde modellbetegnelsen BMS R1, startet fra så langt tilbake som 28. plassen og spiste riktignok opp noen konkurrenter – 23. plass etter første runde, men måtte bryte etter et uhell i Lisboa-svingen.
La oss håpe det går bedre for produksjonsutgaven. Det er ikke mye vi vet om den ennå, men vi kan i hvert fall se av bildene at dette er en bil produsenten ønsker skal se moderne ut.
Materialene er avanserte, bilen er bygget over en monocoque av kullfiber og kevlar, så vi kan regne med at vekten er presset ned. Fjæringen har racerbiltendenser, den kan justeres rund baut, parallellogram i alle hjørner og coil-over enheter.
Men om motoren vet vi ikke annet enn at det er en turbomatet 2-liter – se ikke bort fra at den kommer fra delebingen til Volkswagen-gruppen.
Også CS-modellen vil bli like håndbygget som den gamle retro-modellen, La Joya heter den nå, og bygges bare på bestilling får vi vite. Vi loves også flere nye modeller derfra, Mk IV er den neste nå, og det høres dessverre ut som en ny retro-utgave.