-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Bilia Norge AS:
KAM Volvo & XPENG
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Hondas sporty hybrid
Honda viser sin CR-Z i produksjonsform. Den er Europa-klar til Genève-utstillingen om et par måneder.
Vi har møtt CR-Z som konsept tidligere, men i dag er en produksjonsklar bil avduket i Detroit. Bilen er en 2+2 coupé med sportslige egenskaper og Hondas første hybrid med 6-trinns manuell girkasse.
CR-Z kombinerer en 1,5-liters bensinmotor med Hondas IMA parallelle hybridsystem. Til sammen gir dette 124 hk og et dreiemoment på 174 Nm. Et CO2-utslipp på 117 g/km høres ikke spesielt imponerende ut for en moderne hybrid med kompakte mål.
LES OGSÅ: Hybrid og El fra Honda
Stor sporvidde og kort akselavstand skal sammen med et 3-mode system som påvirker styring, gassrespons og IMA sørge for sportslige egenskaper.
Vi kommer tilbake med flere detaljer etter den europeiske lanseringen i mars.