-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Konservativ Genève-Citroën
Citroën har aldri vært spesielt utadvendt på Genève-utstillingen. Årets konsept ser ut som den nærmest er produksjonsklar - den også.
En ting kan jeg få lov til å slå fast, tror jeg. Dette er ikke den kommende DS4 – for den har jeg sett. Men det det kan være, er en coupé-SUV-utgave av en av de kommende premium-Citroënene. I hvert fall heter denne modellen DS High Rider.
Hvorfor de kaller den High Rider, er vanskelig å forstå. Du må til amerikansk mod-bil miljø for å møte en skikkelig high rider, dette er jo ikke mer enn en forholdsvis vanlig SUV i stylteavdelingen.
LES: Vi har kjørt DS3
Men sannsynligvis er navnet ment å henlede oppmerksomheten på at dette ikke er bare en coupé – den har også trekk fra de mer muskuløse SUV’ene. De aksentuerte hjulbuene er jo også med på å understreke akkurat det preget.
Bilen føyer seg pent inn i rekken av Genève-konsepter fra Citroën, som ikke lenge etterpå dukket opp som produksjonsbiler.
LES OGSÅ: DS har åpnet
I 2007 hadde vi C-Crosser, året etter var det C5 – i en litt spesiell utforming riktignok, og i fjor var det DS’en. Riktignok het den DS Invent, men det lurte ingen. Den ble snart DS3.
DS High Rider har greie mål, 426 cm lang, 182 cm bred og 148 cm høy. I Genève vil den bli stående på 19-tommers hjul med litt avansert bakkeklaring og se tøff ut.
Den er bygget på PSAs kvasihybride plattform, med dieselmotor foran og en elektromotor som kan dra bakhjulene etter behov.
Jeg håper den ser mer spennende ut når vi møter den om to uker, enn den ser ut på bilder.