-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Konservativ Genève-Citroën
Citroën har aldri vært spesielt utadvendt på Genève-utstillingen. Årets konsept ser ut som den nærmest er produksjonsklar - den også.
En ting kan jeg få lov til å slå fast, tror jeg. Dette er ikke den kommende DS4 – for den har jeg sett. Men det det kan være, er en coupé-SUV-utgave av en av de kommende premium-Citroënene. I hvert fall heter denne modellen DS High Rider.
Hvorfor de kaller den High Rider, er vanskelig å forstå. Du må til amerikansk mod-bil miljø for å møte en skikkelig high rider, dette er jo ikke mer enn en forholdsvis vanlig SUV i stylteavdelingen.
LES: Vi har kjørt DS3
Men sannsynligvis er navnet ment å henlede oppmerksomheten på at dette ikke er bare en coupé – den har også trekk fra de mer muskuløse SUV’ene. De aksentuerte hjulbuene er jo også med på å understreke akkurat det preget.
Bilen føyer seg pent inn i rekken av Genève-konsepter fra Citroën, som ikke lenge etterpå dukket opp som produksjonsbiler.
LES OGSÅ: DS har åpnet
I 2007 hadde vi C-Crosser, året etter var det C5 – i en litt spesiell utforming riktignok, og i fjor var det DS’en. Riktignok het den DS Invent, men det lurte ingen. Den ble snart DS3.
DS High Rider har greie mål, 426 cm lang, 182 cm bred og 148 cm høy. I Genève vil den bli stående på 19-tommers hjul med litt avansert bakkeklaring og se tøff ut.
Den er bygget på PSAs kvasihybride plattform, med dieselmotor foran og en elektromotor som kan dra bakhjulene etter behov.
Jeg håper den ser mer spennende ut når vi møter den om to uker, enn den ser ut på bilder.