-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Hamann mekker bomber
Tuningselskapet Hamann er best kjent for spreke BMW-modeller. Men de kaster seg også over annet morsomt, som her – en Fiat 500 Abarth.
Og la oss fastslå med en gang – dette er ikke noe får i ulveklær. For Hamann lager ikke bare et sportslig utseende – de tilbyr også ekstra krefter. I rikelig monn.
I utgangspunktet har en Fiat 500 Abarth med 1,4-liters motor 135 hk, nok til at den kan kalles sprek, men ikke noe direkte råskinn.
Med Hamanns løsninger kan imidlertid det hele bli langt mer lystig – de har nemlig forskjellige kit som øker ytelsene, nær sagt til det hinsidige.
Allerede ved det minste settet, HSI, får du 160 hk og 285 Nm (opp fra de originale 206 Nm). HSII byr på 180 hk og 295 Nm, og nå begynner den kompakte italieneren å bli virkelig potent.
Men Hamann stopper ikke der. HSIII gir 210 hk og 310Nm mens du med HS Race oppnår hele 240 hk og et maks dreiemoment på 330 Nm.
Fortsatt ikke fornøyd? Hva med HS Cinquecento 575 med 275 hester og 382 Newtonmeter? Den burde gjøre susen i serken for de mest kravstore.
Selvsagt er det viktig at man tar andre hensyn også når effekten økes så betydelig. Hamann tilbyr kraftige bremser, spesialfelger og hjul samt aerodynamiske hjelpemidler som garantert vil få mange misunnelige blikk for de som rekker å snu seg.
Og de aerodynamiske detaljene er her viktige hjelpemidler, ikke bare kosmetikk.