-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Hamann mekker bomber
Tuningselskapet Hamann er best kjent for spreke BMW-modeller. Men de kaster seg også over annet morsomt, som her – en Fiat 500 Abarth.
Og la oss fastslå med en gang – dette er ikke noe får i ulveklær. For Hamann lager ikke bare et sportslig utseende – de tilbyr også ekstra krefter. I rikelig monn.
I utgangspunktet har en Fiat 500 Abarth med 1,4-liters motor 135 hk, nok til at den kan kalles sprek, men ikke noe direkte råskinn.
Med Hamanns løsninger kan imidlertid det hele bli langt mer lystig – de har nemlig forskjellige kit som øker ytelsene, nær sagt til det hinsidige.
Allerede ved det minste settet, HSI, får du 160 hk og 285 Nm (opp fra de originale 206 Nm). HSII byr på 180 hk og 295 Nm, og nå begynner den kompakte italieneren å bli virkelig potent.
Men Hamann stopper ikke der. HSIII gir 210 hk og 310Nm mens du med HS Race oppnår hele 240 hk og et maks dreiemoment på 330 Nm.
Fortsatt ikke fornøyd? Hva med HS Cinquecento 575 med 275 hester og 382 Newtonmeter? Den burde gjøre susen i serken for de mest kravstore.
Selvsagt er det viktig at man tar andre hensyn også når effekten økes så betydelig. Hamann tilbyr kraftige bremser, spesialfelger og hjul samt aerodynamiske hjelpemidler som garantert vil få mange misunnelige blikk for de som rekker å snu seg.
Og de aerodynamiske detaljene er her viktige hjelpemidler, ikke bare kosmetikk.