-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Hva skjuler seg her? Jetta
Volkswagen er nesten klar med en ny Jetta. Grundige bremsetester er blant tiltakene som nå gjennomføres før den endelige produksjonen spikres.
Sist gang vi viste spionbilder av neste Jetta her på BilNorge, var den kraftig kamuflert bak tykke paneler. Men nå begynner Volkswagen å bli mer uvørne med innpakningen av sin kompakte sedan.
Selv om deler av bilen fortsatt er dekket til, er det meste nå klart for produksjon. Og det du ikke ser på bildene, sørger våre illustratører for å vise deg i sine datamanipulsasjoner. De har nok blant annet fått god hjelp av konseptbilen som sto på Detroit-utstillingen i januar.
Bilen får et moderne VW-utttrykk, slik vi er blitt vant til fra bl.a. Golf og Polo. Plattformen deler den med Golf VI.
Ikke helt ny
Og som Golf VI er heller ikke neste Jetta en helt ny bil – snarere en omfattende facelift. Den får en oppdatert plattform og blir trolig både lengre og bredere enn dagens modell.
Som dagens Jetta skal også den neste produseres ved Volkswagens anlegg i Puebla i Mexico. Målet er å selge 160.000 biler årlig, og selv om de fleste forblir på amerikansk jord håper nok VW den blir mer populær enn forgjengeren også i Europa.
Produksjonen av nye Jetta starter etter planen i fjerde kvartal, men til oss kommer den ikke før i 2011. Innen da har vi fått en ny Passat på plass, og den vil nok i stor grad avgjøre hvilken posisjon en ny Jetta får.