-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Finsk frosk
Hva med en finsk Frog eye produsert i Kina – et spesielt utseende kjøretøy på mer enn en måte.
Mange har et kjærlighetsforhold til Austin-Healey Sprite. En bil som kunne kjøpes for ganske vanlige penger da den kom, og som i ettertid fremstår som en fin kjørebil sammenlignet med mye annet fra samme tiden.
En bil man la, og legger, merke til er det også, med sin noe særegne styling, der den kikker på deg med sine froskeøyne.
Så langt har det gjort den første versjonen, Sprite Mk 1, til et samleobjekt, men det er vel kanskje først nå det har inspirert noen til å følge etter. Sjekk ut Norster 600R.
Selv om Norster 600R ser ut som en bil, har den vel så mye å gjøre med en ATV. Det henger trolig sammen med et ønske om å slippe unna krav til kollisjonssikkerhet og utslippstandarder.
Den er altså tegnet i Finland og bygget i Kina.
Under skallet finner man en tosylindret motor på 580 kubikk, som gir ikke altfor avskrekkende 20 hestekrefter.