-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Et eksempel på en bil du ikke vil bli plaget med på norske gater. Om amerikanerne har forstått hintet om lavere og forbruk og tilsvarende utslipp, har det heldigvis ikke kommet helt igjennom i alle kanaler. Kompressormatet 6,2-liters V8er blir aldri helt

Ved første øyekast kunne man kanskje tenkt Mini? Men dette er altså en Chatenet en av mange mikrobiler på plass i Paris.
Foto: Stein Pettersen

Dacia Duster er ikke noen helt ny bil, men når vi igjen ser den på utstilling, slår det oss at dette ganske sikkert er en bil det ville være mulig å selge litt av i Norge. Selv om ikke våre avgifter gjør billige biler til nettopp det.
Foto: Stein Pette

Exagon Furtive e-GT heter denne godbiten som skal utfordre biler som Tesla. 0-100 på rundt 3,5 sekunder og utstyrt med en range extender som sørger for å lade batteriene slik at man kan kjøre inntil 40 mil. Motoren fra Siemens yter 340 hester.
Foto:

Bentley lar det være opp til kundene. Her er fargekartet det bør by på en farge for de fleste stemninger og settinger.
Foto: Stein Pettersen

Hva kommer nå? Ikke Lekestue, men standen til Fiat. Her er det regnbuer, skyer og mengder av glade barnetegninger, først og fremst for å vise at den tosylindrede nye motoren deres er miljøvennlig.
Foto: Stein Pettersen

Sånn ser altså Ford Fiesta RS WRC ut. Bilen er laget for Ford World Rally Team av Ford og M-Sport, og er innenfor det nye regelverket som trer i kraft fra 2011.
Foto: Stein Pettersen

Ford Focus ST blir første steg på veien mot en versting RS. Mange husker sikkert den oransje introduksjonsfargen på forrige generasjon. Denne har blitt metallic, og slett ikke noe vanskeligere å kjenne igjen. Sjekk eksosrørene samlet i midten.
Foto: St

Jaguar viste sin C-X75 Concept. Den markerer 75-årsjubileet og viser en liten vei inn i fremtiden. Fire elektromotorer som yter 195 hester hver plassert i hvert sitt hjul.
Foto: Stein Pettersen

Det er ikke første gangen Peugeot samarbeider med motemerket Lacoste. Her er en liten del av kolleksjonen som hører sammen med en av årets konseptbiler.
Foto: Stein Pettersen

Yngre kjøpere skal trekkes til nye Range Rover Evoque. Et viktig og nødvendig steg med en historie som ikke først og fremst har vært preget av revolusjoner. Med Evoque er det definitivt nye tider.
Foto: Stein Pettersen

Lotus var definitivt en av utstillerne som holdt lengst på spenningen. Hele dagen ble det teaset et lanseringstidspunkt for deres nye biler. Det ble selvsagt totalkaos når bilene ble avduket.
Foto: Stein Pettersen

Dette er bilen som Mats Østberg bidrar til utviklingen av. Countryman WRC er bilen som skal ta Mini tilbake i skogen og på grusveier der den har hentet uendelige mengder av heder i svunne tider.
Foto: Stein Pettersen

Darren Luke står bak nye Opel GTC Paris, som er begynnelsen på det som skal bli et Opel-ikon. Opel skal ikke lenger bare være bra, det skal også være spennende og attraktivt.
Foto: Stein Pettersen

Ikke alt er nye biler på en utstilling, heller ikke i Paris. 30-årsjubileet til Renault 5 Turbo er alltid verdt å få med seg. Med motoren langsmontert bak forsetene og alle kreftene ut på bakhjulene, blir det spektakulært. Ideell vektfordeling på 50/50 va

Som et studentprosjekt for elevene hos Franco Sbarros ESPERA designskole, har man tatt frem denne bilen kalt Speed`r for telefonselskapet Orange. Tilpasset moderne teknologi som iPad, iPod og tilsvarende brett og telefoner som selskaper som Orange lever a

Superviktig bil også for Norge, nye BMW X3 vi kjører bilen i oktober men allerede nå begynner det trolig å køe seg utenfor forhandlerne.
Foto: Stein Pettersen