-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
PSA bygger luksusbil
PSA vil ha sin del av det viktige luksusbilmarkedet i Kina. Snart lanserer de en drømmebil.

På verdensutstillingen i Shanghai viser Citroën sin Metropolis. Nå forteller Automotive News at bilen skal realiseres.
Vi snakker her om en gedigen luksusbil med en lengde på godt over fem meter og en bredde på to. Dermed bør den falle i god smak hos nyrike kinesere som elsker store biler.
Slik bilen sto på utstillingen var den utstyrt med en hybrid drivlinje på til sammen 460 hk. Det er tvilsomt om denne blir realisert på det kinesiske markedet hvor man er mindre opptatt av utslipp enn vi er i Europa.
Trolig blir bilen toppmodellen i DS-serien og får betegnelsen DS9. Gregoire Olivier som er ansvarlig for PSAs aktiviteter i Asia, forteller at bilen vil beholde de viktigste styling-elementene fra Metropolis.
I samarbeid med Changan Automobile Group skal den franske produsenten etablere en produksjonslinje i Shenzhen i den sørøstre Guangdong-provinsen. Fabrikken får en kapasitet på 200.000 biler per år og skal i drift fra andre halvår 2012.
I årets første ni måneder solgte Citroën 157 000 biler i Kina – en økning på 44 prosent fra samme periode i fjor.
At et slikt volum bare gjør Citroën til Kinas 18. største merke, forteller om hvilket gigantisk marked det her er snakk om.