-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Infiniti med en Vettel
De av dere som følger med på F1 og bruker forstørrelsesglass, vil se at Red Bull har fått med seg Infiniti på laget. Det skal vi få merke i Frankfurt.
Det låter vel ikke direkte som en løgn når vi forteller at Red Bull-fører Sebastian Vettel kjører det personbilmerket som er med på å sponse ham på vei mot et nytt VM. Og siden bilmerket er Infiniti, og siden han åpenbart liker en ganske kjørbar bil, er det kanskje ikke så underlig når jeg forteller at han kjører en FX.
Siden Infiniti ikke er blant de mest populære bilmerkene her hjemme, bør jeg kanskje tilføye at dette er en ganske speisa SUV. Luksuriøs, rommelig, og her og der sågar med en fet V8-motor på nesten 400 hk.
Forresten, i en slags parentes, ble Norges første NYE Infiniti registrert i august i år. Også en FX, men alt mulig tyder på at det var noen som hadde begått en ganske kostbar tabbe.
Det importeres nemlig en brukt Infiniti til Norge nå og da. Brukt vil i disse tilfellene si at de har vært en-dags registrert i eksport-landet. Dette glemte sannsynligvis denne kunden denne gangen – det kostet ham nok et par Høvdinger.
Men tilbake til saken. Infinity lover oss at endelig skal samarbeidet de har med det ledende F1-teamet resultere i noe vi kan få kjøpt. En FX Sebastian Vettel. Den er lettet, den har fått nye aerodynamiske finesser, den har fått en stivere opphengning, og det er gjort ting med fem-literen – selv om vi foreløpig ikke vet hva.
Og den skal gjøre det mulig for Vettel, og kundene, å nå 300 i full komfort på tyske motorveier.
Det blir vel den eneste Frankfurt-nyheten fra denne delen av Renault-konsernet.
Moderfabrikken, Nissan, skal ikke ha noen stand, fordi de har inntatt det standpunktet at dersom de ikke har noen nyheter, skal de ikke kaste bort tid og penger på en dum bilutstilling.
Dermed sier de også fra, med store bokstaver, at de ikke har noe nytt. Og siden Nissan Norge ikke representerer Infiniti (foreløpig), er det heller ingen derfra som skal reise en tur til Frankfurt for å se hvilke nyheter konkurrentene kommer med.
Synd – men de følger vel med på BilNorge de også.
SE VETTEL DISKUTERE SPESIALMODELLEN MED INFINITI-SJEFEN: