-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Eksklusiv 911 Club Coupé
Det er 60 år siden de første Porsche-entusiaster startet sin egen klubb. Slikt må selvsagt markeres.
Bare et halvt års tid etter at nye 911 kom på markedet, dukker den første spesialutgaven opp. Det er nemlig seksti år siden de to første Porsche-klubber ble startet, og slikt går ikke upåaktet hen.
LES: Vår prøvekjøring av 911 Coupé
Fra den spede begynnelse har bevegelsen bredt seg verden rundt, og i dag fins det 640 Porsche-klubber i 75 land med totalt 181.000 medlemmer. Porsche Club Norway ble startet i 1980, og er offisielt nummer 68 i rekken av Porsche-klubber.
For å ære disse entusiastene har Porsche laget spesialversjonen 911 Club Coupé i et meget begrenset opplag – det skal nemlig bare lages 13 av dem, og en av disse beholder Porsche selv.
Modellen er basert på en Carrera S, men har i tillegg Power Kit som øker effekten med 30 hk til totalt 430 hk og senker aks-tiden til 100 km/t til fire blank.
LES OGSÅ: Vår prøvekjøring av 911 Cabriolet
Porsches avanserte chassis PASM reduserer bakkeklaringen med 20 mm, videre inngår 20-tommers spesialfelger, og Sport Design-pakke med ny front og en mer markant hekkspoiler.
911 Club Coupé leveres kun i én lakkfarge, kalt Brewster Green, mens interiøret er holdt i Espresso. Og selvsagt finner du dekaler som forteller at dette er en bil det ikke fins mange av.
Hvem som får kjøpe en av de 12 bilene skal avgjøres gjennom loddtrekning. De som vil være med i trekningen må melde sin interesse innen 16. juni, og være klar til å betale 1,1 millioner kroner pluss avgifter.