-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Her er en SIV
Man skal aldri si aldri, så det er mulig noen har brukt betegnelsen SIV på en bil tidligere. Til Genève kommer det i alle fall en.
SIV-1 er et nytt konsept fra SsangYong som skal debutere på den sveitsiske utstillingen neste måned.
Og den koreanske produsenten er så elskverdige at de forklarer hva som skjuler seg bak de tre bokstavene – her møter vi nemlig en Smart Interface Vehicle – hva nå det måtte innebære.
For i neste setning er SIV-1 blitt en CUV, altså en Crossover Utility Vehicle, som skal definere SsangYongs designfilosofi.
Jeg vet ikke helt hva et «Mobil Auto System» innebærer heller, men at den har fire separate bøtteseter og en dynamisk eksteriørdesign som skal optimere sikkerhet og komfort, er jeg med på.
Vi får også de vitale målene på SIV-1 som er 450 x 188 x 164 centimeter (LxBxH) over en akselavstand på 270 cm. Det er litt lengre og bredere enn en Korando.