-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Produktiv lakkleder/lakkerer
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Loeb på nye veier
Han har roet ned rally-kjøringen, men trives fortsatt bak rattet. Nå er det WTCC som er neste stopp for Sébastien Loeb.
Det var vel blandede følelser når Sébastien Loeb annonserte at han skulle trappe ned WRC-kjøringen sin, og bare kjøre redusert sesong i år.
Noen var lei seg, fordi en av moderne tids aller største sjåfører – i noen som helst motorsportsgren – ikke ble å se i rallyskogene mer. Andre var kanskje glad for at tiden der Loeb vant praktisk talt alt er over.
Men Loeb er fortsatt sulten. Vi har tidligere skrevet at han skal kjøre en slags Peugeot 208 opp Pikes Peak om få dager, og nå kommer beskjeden om at han har funnet seg jobb for neste år også.
Citroën er arbeidsgiveren, og World Touring Car Championship er hvor det skal skje. Citroën melder om at de kjører full runde i WTCC neste år, og at de kan dra nytte av kunnskapen de har i WRC.
- Vi vil kunne benytte en stor del av vår allerede eksisterende ekspertise, som for eksempel turbomotoren på 1,6 liter som brukes i WRC-bilen DS3, er lederen for Citroën Racing Team sitert på i pressemeldingen fra Citroën.
Ni ganger WRC-mester Loeb på sin side forventer ikke full klaff med en gang.
- Jeg forventer ikke å vinne med en gang, men jeg er fast bestemt på å klare det en dag, forteller han.
Dette er første gang både for Citroën og Loeb at de deltar i WTCC.