-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ny Hyundai i20 på gang
Det er ikke mer enn halvannet år siden Hyundai foretok et ansiktsløft på i20, men nå er en helt ny modell på gang.
Det er jo denne modellen McLaren skal benytte i sin WRC-satsning, så kanskje er det en sammenheng her.
LES OM: Hyundais WRC-satsning
Vi har fått bekreftet at en ny i20 kommer til Norge sent neste år, så da passer det jo bra at vi nå får de første spionbildene.
LES OGSÅ: Mer lik storebror
Bilen får nok mange av designtrekkene til den nylig lanserte i10, selv på denne kamuflerte testbilen aner vi en større og lavere grill, større frontlykter og vertikale baklykter, samt en spoiler montert på bakluka. Vi ser også blinklys inkludert i speilhusene.
Vi kan regne med at nye i20 blir litt større enn dagens modell, for å opprettholde avstanden til i10 som har vokst. I tillegg vil den får mer benplass takket være en litt strukket akselavstand.
På motorsiden blir alternativene en tresylindret 1,0-liter og en firesylindret 1,25-liter for de som foretrekker bensin. De som ønsker diesel kan velge mellom en tresylindret 1,1-liter og en firesylindret 1,4-liter.