-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
DAB+ standard hos VW
Volkswagen innfører nå DAB+ som standard i alle nye biler. De er en av få som innfører standarden tre år før FM-nettet etter planen skal slukkes.

Fra 1. januar 2014 er DAB+ standard i alle modeller, fra Up til Phaeton, uansett hvilken radio eller navigasjon kunden velger. Den norske Volkswagen-importøren har en lengre periode hatt DAB eller DAB+ i de fleste modeller, men nå gjelder det altså hele rangen.
VW blir blant de første merkene til å innføre DAB+ som standard, men også Opel og Lexus har dette som standard i Norge.
- Vi har valgt å legge inn DAB+ som standardutstyr ettersom vi mener at dette er en viktig innovasjon for våre kunder. Kundene skal ha en moderne bil i lang tid fremover, sier Ulf Tore Hekneby, direktør i Volkswagen.
Fordelene med DAB+ for kundene er mange. Ikke minst bedre lyd med digital radio, bedre dekning utenfor byene og tilgang til flere kanaler.
Ved inngangen til 2014, har DAB-nettet 90 prosent befolkningsdekning. Ifølge radio.no vil NRKs kanaler få minst 99,5 prosent befolkningdekning i 2014. Dekningskart er tilgjengelig på http://radio.no/dekning/.
- Dette er et godt eksempel på Volkswagen som et innovativt bilmerke, tilføyer Hekneby. - Nå er våre kunder klare for omleggingen som gjøres i radionettet om noen år.
En fordel med digital radio er at det er plass til flere kanaler enn med dagens FM-nett. Det nye DAB-nettet har tilgang til flere NRK-kanaler og kommersielle kanaler enn FM-nettet, og enda flere kanaler vil kunne komme til når nettet er ferdig utbygget.
Planen er å slukke FM-nettet om tre år.