-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ny Avensis?
Toyota har i dag sluppet de første bilder av det de omtaler som en ny Avensis. Men hvor ny er den egentlig?
«På den kommende Salon International de l’Auto i Genève vil Toyota presentere sin nye Avensis, deres utfordrer i D-segmentet», heter det i en pressemelding fra Toyota Europa.
De forteller videre at bilen er designet ved Toyotas Design Studio ED2 i Frankrike, utviklet i selskapets R&D Centre i Belgia og skal bygges på Toyota-fabrikken i Storbritannia…
Akkurat som den eksisterende modellen.
Toyota lover innovasjoner på komfort- og sikkerhetsfronten, og en ny motorserie som kombinerer gode ytelser og drivstofføkonomi.
Mer får vi neppe vite før bilen vises i Genève den 3. mars.
Men er dette en helt ny bil eller bare en facelift? Uten tilgang på tekniske data er det vanskelig å fastslå.
Fronten er utvilsomt redesignet i tråd med det vi har sett på nyere Toyota-modeller den siste tiden. Men ellers ser den svært lik ut på dagens modell, generasjon tre, som ble lansert så langt tilbake som i 2008, og fikk et ansiktsløft i 2011. Døm selv ved å studere bildene.
Med helt ny Passat og Mondeo spørs det om en facelift er tilstrekkelig for å løfte salget. Avensis-salget ble nesten halvert fra 2013 til 2014 og er redusert med to tredeler siden 2011. Segmentet er i perioden 2011-2014 redusert med 34 prosent, så Toyota har tapt andeler.
Vi får vente med å felle dommen til vi får mer informasjon når bilen avdukes om to ukers tid.