-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ny Civic i støpeskjeen
Honda er i ferd med å utvikle neste generasjon Civic. Her er en bastard observert i Tyskland.
Trolig lanseres neste generasjon Civic mot slutten av 2016 som 2017-modell. Bilen på disse bildene inneholder trolig teknologi som blir å finne i nykommeren pakket inn i dagens skall – derfor betegnelsen bastard.
Hittil har testing og utvikling foregått i USA og Japan, to av de viktigste markedene for Civic. Men siden denne bilen er observert i Tyskland og bærer engelske skilter, tyder det på at Hondas europeiske R&D-centre i UK også er på banen nå.
Dagens Civic kom på markedet i 2011 i Europa og året etter i USA, så den er snart moden for et generasjonsskifte.
Verdensbil
Neste Civic er, hvis vi har telt riktig, den tiende i rekken, og den blir en global modell som både skal produseres og selges i Europa, Amerika og Asia.
Den kommer i en rekke karosseriformer – som sedan, kombikupe, coupé og stasjonsvogn – sistnevnte primært for Europa.
Mye tyder på at neste Civic vil vokse noe for å demme opp for bortfallet av Accord i de fleste europeiske markeder.
Dagens Civic er allerede blant de aller største i segmentet når det gjelder bagasjerom – det er vel bare Octavia som har mer plass? Den fordelen kan vi regne med blir videreført, både på kombikupeen og stasjonsvognen.