-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ny Civic i støpeskjeen
Honda er i ferd med å utvikle neste generasjon Civic. Her er en bastard observert i Tyskland.
Trolig lanseres neste generasjon Civic mot slutten av 2016 som 2017-modell. Bilen på disse bildene inneholder trolig teknologi som blir å finne i nykommeren pakket inn i dagens skall – derfor betegnelsen bastard.
Hittil har testing og utvikling foregått i USA og Japan, to av de viktigste markedene for Civic. Men siden denne bilen er observert i Tyskland og bærer engelske skilter, tyder det på at Hondas europeiske R&D-centre i UK også er på banen nå.
Dagens Civic kom på markedet i 2011 i Europa og året etter i USA, så den er snart moden for et generasjonsskifte.
Verdensbil
Neste Civic er, hvis vi har telt riktig, den tiende i rekken, og den blir en global modell som både skal produseres og selges i Europa, Amerika og Asia.
Den kommer i en rekke karosseriformer – som sedan, kombikupe, coupé og stasjonsvogn – sistnevnte primært for Europa.
Mye tyder på at neste Civic vil vokse noe for å demme opp for bortfallet av Accord i de fleste europeiske markeder.
Dagens Civic er allerede blant de aller største i segmentet når det gjelder bagasjerom – det er vel bare Octavia som har mer plass? Den fordelen kan vi regne med blir videreført, både på kombikupeen og stasjonsvognen.