-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
En høyreist Rolls
Her er de første bildene av det som skal bli en helt ny modell fra Rolls-Royce.
Rolls-Royce er i ferd med å utvikle en nye modellserie under kodenavnet Cullinan. En naturlig konkurrent er den kommende Bentayga fra Bentley, og de to modellene skal rette seg mot kravstore kunder med tilnærmet ubegrenset bankkonto.
De som har kunnskap om de britiske kronjuvelene vil kjenne navnet – Cullinan er betegnelsen på den største diamant som noensinne skal være funnet, og som inngår i kronjuvelene.
Ikke SUV
De involverte i prosjektet hos Rolls-Royce omtaler selv ikke bilen som en SUV. I stedet snakker de om en høyreist Rolls-Royce.
Bilen Carparazzi her har fotografert er en tidlig «bastard» basert på en forkortet Phantom Serie II. Den brukes for å utvikle og teste 4x4-systemet som skal benyttes i det endelige produktet.
Den kan således gi en viss indikasjon på Cullinans størrelse, men røper ikke noe om hva slags design den ferdige bilen vil få.
Testbilen skal nå på turné for å testes under forskjellige vei- og klimaforhold. Her er den fotografert i Bayern, ikke så langt fra BMWs R&D-senter.