-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Bilia Norge AS:
KAM Volvo & XPENG
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ford tar SUV-grep
Innen tre år skal Ford ha fem nye eller redesignede SUV-er på det europeiske markedet. De gir noen smakebiter i Frankfurt.
Ford planlegger å øke SUV-salget i Europa med 200 prosent fra 2013 til 2016 – noe som innebærer et salgsmål på 200.000 SUV-er.
Den store Edge står endelig i Frankfurt i europeisk form – en modell vi vel har hørt snakk om et par år nå.
Ny og oppgradert
To andre SUV-er vises også i «ny» utgave i Frankfurt, nemlig Kuga og EcoSport. I løpet av høsten får Kuga en oppgradering som innebærer Sync 2 med 8-tommers berøringsskjerm og nye farger.
Den kommer også til Norge med ren forhjuldrift for første gang – noe som gjør innstegsprisen vesentlig lavere for de som greier seg uten firehjulsdrift.
Den opprinnelig sør-amerikanske EcoSport, som så langt ikke har vært solgt hos oss, får ifølge Ford betydelige oppgraderinger i interiøret, bedre ytelser og mer dynamiske kjøreegenskaper samtidig som den tilbys uten reservehjul montert på bakluka.
Pop størrelse
Størrelsesmessig burde denne være i tiden nå som stadig flere produsenter lanserer kompakt-SUV-er, så kanskje finner den også veien til Norge en gang i fremtiden.
Dersom du vil bytte ut varerommet med et lasteplan, kan nye Ford Ranger være et alternativ. Denne kan også leveres som dobbelt cabin med bakseter, men de fleste pickuper i Norge selges som varebiler grunnet et avgiftssystem som gjør baksetene meget kostbare.