-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
Hagen Bil AS:
Bilmekaniker/Servicetekniker
-
MyCar:
Innkjøper
Japanske nisjemakere
Også nisjene domineres av de to store i Japan. Både Nissan og Toyota har noen fjerne fabrikker som kommer opp med ting du ikke ante fantes.
Det sto noen nydelige van-limousiner på Tokyo-utstillingen, av typen V-Klasse og med interiører som ikke sto tilbake for de mest luksus/vulgære forsøkene fra Mansory eller Brabus. Men, ikke misforstå, noen av innslagene var faktisk ganske spennende også.
Forbindelsen med Nissan kom i begynnelsen av 50-tallet, de siste årene har de spesialisert seg på vans. Og en spesialitet oppi spesialitetene er å utvikle nye van-typer.Den bilen som i 2011 vant konkurransen om å bli Taxi of Tomorrow i New York TaxiBedriften fungerer som et normalt produksjonssted for en rekke av Toyotas modeller, men de utvikler også spesielle versjoner, først og fremst slike med rullestoler eller bårer i sentrum.Deres COM skal for alvor ut på markedet til sommeren etter ha vært skikkelig utprøvd av blant annet posten i Japan. Et meget smartere kjøretøy enn den latterlige krengende trehjulingen som de av en eller annen grunn har sendt til Grenoble.