-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Giulia: Ekte Alfa Romeo
Etter lang ventetid fant endelig den offisielle presentasjonen av Alfa Romeos nye flaggskip sted på Genève-utstillingen.
Alfisti fikk en forsmak på hva de har i vente en junikveld i fjor, men da var det begrenset med informasjon som ble sluppet om den italienske utfordreren til de tyske og britiske premium-modellene.
Riktignok fikk vi vite at toppmodellene skulle få en Ferrari-inspirert sekser med 510 hester, men øvrige motoriseringer skulle bekjentgjøres på et senere tidspunkt. Som altså var nå i Genève.
Og det var jammen på høy tid – bilen skal være tilgjengelig for salg i de første markeder fra april. I Norge håper man på å få startet opp i løpet av våren / forsommeren.
Her avslører vi Alfas viktigste verktøy for de neste årene
3 nivåer, 4 motorer
Giulia skal tilbys i tre utstyrsnivåer – Giulia, Super og Quadrifoglio – og med seks alternative drivlinjer.
Ønsker du diesel, kan du velge mellom 2,2-litere med 150 eller 180 hestekrefter. Disse kan kombineres med 6-trinns manuell eller 8-trinns automatkasse.
Så fins det en 2,0-liters turbo bensinmotor med 200 hestekrefter i kombinasjon med 8-trinns automat.
Og så versjonen for de mest entusiastiske da – Quadrifoglio med 2,9-liters V6 bi-turbo på hele 510 hk i kombinasjon med 6-trinns manuell girkasse.
Vi lover selvsagt mer utfyllende informasjon så snart vi får lagt hendene våre på et tidlig eksemplar av Giulia.
Facelift for Giulietta
Parallelt med Giulia-presentasjon viste Alfa også en ansiktsløftet Giulietta. I tillegg til ny kosmetikk og nye fargekombinasjoner, utvides motorutvalget fra 8 til 9 gjennom 1,6 JTDm med 120 hk.
Tilkoblingsmulighetene er også forbedret gjennom Uconnect-systemet som inkluderer live oppdateringer.
Det blir interessant å se hva som skjer med Alfa, Fiat og Jeep nå som en ny fabrikkeiet organisasjon skal overta distribusjonen i Norge. Forhandlerapparatet blir i stor grad som tidligere.