-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Påskudd for en feiring
BMW lager en spesialutgave av sin hybride sportsbil for å markere en spesiell suksess.
Det er ofte lett å finne påskudd for en feiring. BMW har helt sikkert sine ord i behold når de nå utroper i8 til «verdens mest solgte hybride sportsbil.» Det fins jo ikke så mange alternativer på markedet.
Derfor tror jeg dem også når de sier at de produserte flere hybride sportsbiler enn alle konkurrenter til sammen. Summen for i8 var i alle fall 5456 biler. Av disse ble 38 registrert på norske skilter. Slett ikke verst for en sportsbil med prislapp på 1,3 millioner kroner.
Spesial på spesial
Som navnet indikerer få bilene en spesiell rød lakk, kombinert med lekre detaljer i Frozen Grey metallic.
Felgene er 20-tommere i Orbit Grey metallic og dekkdimensjonen er 215/45 R20 foran og 245/40 R20 bak.
Innendørs er det mørke interiøret pyntet med røde kontrastsømmer. Dekor i karbonfiber og keramikk skal være med på å fremheve de spesielt sportslige egenskapene til i8.
I 2015 økte BMW salget av i3 og i8 med rundt 66 prosent til 29.513 utleveringer. I tillegg til nevnte 38 nye i8 ble det i 2015 registrert 2403 nye i3, så Norge har ganske nøyaktig ti prosent av det globale i3-salget! Det er ganske unikt.
Og suksessen ser ut til å fortsette – ved utgangen av februar var det hittil i år registrert 542 nye i3 og 14 nye i8.