-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
CX-4 - ny Mazda for Kina
Mazda CX-4 er en typisk crossover SUV med utspring i konseptet Koeru. Den er omtrent like lang som CX-5, men skal kun selges i Kina.
Mazda-konseptet Koeru hadde premiere i Frankfurt i fjor høst og ser ut som en lekker kompaktbil med digre hjul. Altså en typisk crossover. Mens mange trodde Koeru var forsmaken på neste Mazda XC-5, viser det seg nå at den har den stått modell for 4,6 meter lange, 1,9 meter brede og 1,5 meter høye CX-4.
CX-4 debuterer på Beijing Motor Show 25. april som Mazdas første hel-kinesiske bil fordi den skal produseres i Kina og – i hvert fall til å begynne med – kun selges i Kina.
– Dessverre, det foreligger ingen planer om å ta bilen til Europa eller Norge. Dette er Mazdas Kina-bil, sier Wenche Skarpodde i Mazda Motor Norge. Men så legger hun til: – I hvert fall ikke foreløpig, eller det vi kjenner til.
Så langt har ikke Mazda sluppet andre opplysninger om CX-4 enn at den inneholder Mazdas Skyactiv teknologi pakket inn i Kodo-design.
Det betyr i praksis tverrstilt bensinmotor som driver forhjulene, alternativt også som 4x4. Dieselmotor er for Mazda ikke noe tema andre steder enn i Europa.
XC-4 skal videre hjelpe kundene til å leve et mer kreativt liv, skriver Mazda i pressemeldingen hvis bilde ikke viser mer enn en flik av høyre hjørne bak.