-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
CX-4 - ny Mazda for Kina
Mazda CX-4 er en typisk crossover SUV med utspring i konseptet Koeru. Den er omtrent like lang som CX-5, men skal kun selges i Kina.
Mazda-konseptet Koeru hadde premiere i Frankfurt i fjor høst og ser ut som en lekker kompaktbil med digre hjul. Altså en typisk crossover. Mens mange trodde Koeru var forsmaken på neste Mazda XC-5, viser det seg nå at den har den stått modell for 4,6 meter lange, 1,9 meter brede og 1,5 meter høye CX-4.
CX-4 debuterer på Beijing Motor Show 25. april som Mazdas første hel-kinesiske bil fordi den skal produseres i Kina og – i hvert fall til å begynne med – kun selges i Kina.
– Dessverre, det foreligger ingen planer om å ta bilen til Europa eller Norge. Dette er Mazdas Kina-bil, sier Wenche Skarpodde i Mazda Motor Norge. Men så legger hun til: – I hvert fall ikke foreløpig, eller det vi kjenner til.
Så langt har ikke Mazda sluppet andre opplysninger om CX-4 enn at den inneholder Mazdas Skyactiv teknologi pakket inn i Kodo-design.
Det betyr i praksis tverrstilt bensinmotor som driver forhjulene, alternativt også som 4x4. Dieselmotor er for Mazda ikke noe tema andre steder enn i Europa.
XC-4 skal videre hjelpe kundene til å leve et mer kreativt liv, skriver Mazda i pressemeldingen hvis bilde ikke viser mer enn en flik av høyre hjørne bak.