-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
CX-4 - ny Mazda for Kina
Mazda CX-4 er en typisk crossover SUV med utspring i konseptet Koeru. Den er omtrent like lang som CX-5, men skal kun selges i Kina.
Mazda-konseptet Koeru hadde premiere i Frankfurt i fjor høst og ser ut som en lekker kompaktbil med digre hjul. Altså en typisk crossover. Mens mange trodde Koeru var forsmaken på neste Mazda XC-5, viser det seg nå at den har den stått modell for 4,6 meter lange, 1,9 meter brede og 1,5 meter høye CX-4.
CX-4 debuterer på Beijing Motor Show 25. april som Mazdas første hel-kinesiske bil fordi den skal produseres i Kina og – i hvert fall til å begynne med – kun selges i Kina.
– Dessverre, det foreligger ingen planer om å ta bilen til Europa eller Norge. Dette er Mazdas Kina-bil, sier Wenche Skarpodde i Mazda Motor Norge. Men så legger hun til: – I hvert fall ikke foreløpig, eller det vi kjenner til.
Så langt har ikke Mazda sluppet andre opplysninger om CX-4 enn at den inneholder Mazdas Skyactiv teknologi pakket inn i Kodo-design.
Det betyr i praksis tverrstilt bensinmotor som driver forhjulene, alternativt også som 4x4. Dieselmotor er for Mazda ikke noe tema andre steder enn i Europa.
XC-4 skal videre hjelpe kundene til å leve et mer kreativt liv, skriver Mazda i pressemeldingen hvis bilde ikke viser mer enn en flik av høyre hjørne bak.