-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist



























































































Her er Megane Estate
Noen måneder etter at nye Megane er lansert på det norske markedet, følger varianten som kan bli bestselger – Megane Estate, eller stasjonsvogn på godt norsk.
Den har en design som er lett å like i tillegg til mange praktiske egenskaper. For eksempel tilbyr Renault et bagasjerom som er svært fleksibelt og en maksimal lastelengde på 2,7 meter. Det er det få, om noen, i klassen som matcher.
Les våre førsteinntrykk av Megane kombi
Med en lengde på 463 cm er den syv centimeter lengre enn en Golf stasjonsvogn. Bredden på 181 cm to centimeter mer enn Golf, men høyden på 145 cm er tre lavere. Et bagasjerom på 580 liter er noe av det nærmeste du kommer Golfens 605 liter i klassen.
Motorutvalget er det samme som for Megane kombi, bensinmotorer på 100, 115, 130 eller 205 hestekrefter. De fire dieselmotorene byr på 90, 110, 130 og 165 hk. Det er foreløpig uvisst hvilke alternativer som blir tatt til Norge.
6-trinns manuell girkasse er standard, men flere av motorene kan også leveres med 6-trinns EDC dobbel clutch automatkasse.
Toppmodellen, Megane GT, leveres med 205-hesters bensinmotor eller 165-hesters diesel samt en unik utstyrspakke som blant annet innebærer firehjulsstyring.
De første bilene kommer på markedet i september, og vi regner med å få en prøvetur i løpet av høsten.