-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Nytt EU-utspill mot Volkswagen
Volkswagen kan ha brutt markedsføringsloven i 20 europeiske land, mener EUs kommisær for justis.

EUs nye front mot Volkswagen er ikke teknisk.
Volkswagen skal nå undersøkes grundig for påstander om at de har brutt loven i 20 europeiske land ved å markedsføre bilene som "grønne".
Vera Jurova, EUs kommisær for justis, ba i sommer myndighetene i disse landene rapportere hva de har gjort for å undersøke om Volkswagen kan ha brutt loven i deres land.
Ifølge Financial Times viste svarene hun fikk at det var "sannsynlig" at Volkswagen hadde begått lovbrudd.
Nå har hun lagt ytterligere press på medlemslandene, med beskjed om å "ta aksjon" mot bilprodusenten, dersom regelbrudd har skjedd.
Kommisæren understreket at det er opp til nasjonale myndigheter selv å bestemme hvordan de eventuelt skal straffe Volkswagen.
Jurova la til at hun vil være sikker på at den enkelte kunde og uavhengige forbrukergrupper er klar over sin rett til å gå til aksjon mot VWs villedende miljøpåstander.
- En del av vårt oppdrag er å sikre at forbrukerne blir kjent med hvilken beskyttelse de har, takket være europeisk lovgivning," sa hun.
"Ren diesel"
Reklamekampanjer som fremmet "ren diesel" ble brukt av Volkswagen i USA i syv år for å prøve å overbevise kunder om at bilene deres var 90 prosent mindre forurensende enn tradisjonelle dieselbiler.
En av kampanjene hadde slagordet "green has never felt so good".
I virkeligheten viste det seg at utslippene var opp til 40 ganger høyere enn den grensen for giftige NOx-gasser.
I august bøtela italienske myndigheter - som det første av EU-landene - Volkswagen for markedsføringen. Boten var på 5 millioner euro, det høyeste beløpet som kan ilegges.