-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Foredlet VW-topp
Volkswagen skal vise en ny toppmodell på vårens Genève-utstilling. Her er den ute på testtur.
For noen uker siden fortalte Volkswagen at dagens CC skal erstattes med en helt ny modell. Vi fikk sågar vite at barnet skal hete Arteon og debutere i Genève i mars.
Dette er produksjonsutgaven av Sport Coupé Concept GTE som sto utstilt på Genève-utstillingen våren 2015.
Selv om Arteon har en utpreget coupé-profil skal det være anstendig plass for to voksne i baksetet.
Bilen får en lengde på 490 cm, og akselavstanden øker med fem centimeter fra den utgående CC.
Arteon får et utvalg firesylindrede bensin- og dieselmotorer, og et nytt alternativ blir en ladbar hybridutgave (GTE) med rundt 220 hestekrefter.
Den blir dermed langt fra like ekstrem som konseptbilen fra Genève.
Forhjulsdrift blir standard, og firehjulsdrift en mulighet for de som ønsker maksimal fremkommelighet en glatt vinterdag.