-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Vårt valg
Er nye Toyota Prius virkelig så drivstoffgjerrig som reklamen skal ha det til? For å finne ut av det tok vi bilen på langtur sammen med Skoda Octavia.


I en tid med tungt fokus på forbruk og utslipp, vinner Toyota Prius testen. Den holder ikke hva den lover, men er likevel usedvanlig drivstoffgjerrig selv når elmotoren i liten grad hjelper til.
Prius scorer også best på teknologi under panseret og visningsvalg inne i bilen.
Det er ikke vanskelig å forstå hvorfor Skoda Octavia har overtatt rollen som den nye «folkevognen» med aksept i mange sosiale lag.
Mer snusfornuftig transport finnes ikke og det er vanskelig å kritisere den for noe. Når Skoda kommer som hybrid/ladehybrid blir den et enda farligere kort.
LES VIDERE:
- Del 1
- Del 2
- Testdata og poeng