-
Møller Bil Bruktbil AS avd. Hvam:
Innkjøper bruktbil
-
Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Et nytt skritt nærmere Q8
Audi viser sin andre konsept-SUV på like mange måneder. Nesten gang vi ser Q8 blir det nok i produksjonsdrakt.
Annonse
På tross av et fotavtrykk på drøye 10 kvadratmeter skal den nye Audi-modellen fremstå som sportslig. I Detroit møtte vi en blå Q8 Concept.
Vi snakker med andre ord om noe som er voksent i norsk målestokk, om enn ikke i amerikansk der den nok bare kvalifiserer som mid-size. Du kan jo gjøre deg opp din egen mening – målene er 502 x 205 x 170 cm over en akselavstand på tre meter.Det som primært skiller Genève-konseptet fra det vi møtte i Detroit, i tillegg til farger og en rekke detaljer, er drivlinjen. For mens Detroit-bilen var en ladbar hybrid, er denne en såkalt mild hybrid – begge med en 3,0-liters V6 i bunnen.Elmotoren gir ekstra moment ved kraftig akselerasjon, samtidig som en elektrisk kompressor leverer ekstra moment ved lave turtall – lenge før de eksosstyrte turboene har våknet.