-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist













































Et nytt skritt nærmere Q8
Audi viser sin andre konsept-SUV på like mange måneder. Nesten gang vi ser Q8 blir det nok i produksjonsdrakt.
Annonse
På tross av et fotavtrykk på drøye 10 kvadratmeter skal den nye Audi-modellen fremstå som sportslig. I Detroit møtte vi en blå Q8 Concept.
Vi snakker med andre ord om noe som er voksent i norsk målestokk, om enn ikke i amerikansk der den nok bare kvalifiserer som mid-size. Du kan jo gjøre deg opp din egen mening – målene er 502 x 205 x 170 cm over en akselavstand på tre meter.Det som primært skiller Genève-konseptet fra det vi møtte i Detroit, i tillegg til farger og en rekke detaljer, er drivlinjen. For mens Detroit-bilen var en ladbar hybrid, er denne en såkalt mild hybrid – begge med en 3,0-liters V6 i bunnen.Elmotoren gir ekstra moment ved kraftig akselerasjon, samtidig som en elektrisk kompressor leverer ekstra moment ved lave turtall – lenge før de eksosstyrte turboene har våknet.