-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
BMW fra fem til seks
Med sedan og stasjonsvogn på plass, gjenstår bare én 5-seriemodell. Men den får nytt navn i forbindelse med generasjonsskiftet.
3-serie GT er populær i Norge, men storebror 5-serie GT er et annet kapittel. Du skal lete lenge etter biler registrert på norske skilter.
I et forsøk på å gi modellen nytt liv lanseres den snart i ny innpakning. Samtidig bytter den navn – heretter skal den tilhøre 6-serien.
Fronten blir felles med 5-serie sedan og Touring, men GT-utgaven beholder taklinje og den store bakluka. Hekken får en ny utforming som skal gjøre den praktiske bilen mer attraktiv.
Innvendig er 5-serie GT på størrelse med 7-serien takket være en lang akselavstand, og nå skal den raffineres for å fremstå som enda mer luksuriøs og påkostet enn dagens modell.
6-serie GT får et helt nytt dashbord og luksus og komfort du normalt finner i de mest påkostede modellene i 7-serien.
Bilen skal bygges på den nye CLAR-plattformen som skal danne grunnlag for alle bakhjulsdrevne modeller i 3-, 4-, 5-, 6- og 7-serien. Plattformen består av høyfast stål, aluminium og karbonfiber og reduserer vekten fra den utgående modellen med rundt 80 kg.
På motorfronten vil BMW tilby et utvalg bensin- og dieselalternativer, og med stor sannsynlighet også en ladbar hybrid. Det kan være nøkkelen til en større suksess enn forgjengeren noen gang har opplevd her i landet.