-
Bertel O. Steen AS:
Salgssjef Mercedes-Benz Minibuss
-
Jensen & Scheele AS:
Plassjef, Jensen & Scheele
-
Jensen & Scheele Bil AS:
Bruktbilansvarlig, Jensen & Scheele
-
Hedin Automotive:
Salgsleder MG
-
RSA Bil:
Plassjef - RSA Bil Tromsø
-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Tredje generasjon CLS
Her er tredje generasjon Mercedes CLS på vei, nesten uten kamuflasje.
Bilen skal ikke på markedet før neste sommer. Likevel er såpass mye av kamuflasjen her skrellet bort at vi får et godt inntrykk av hvordan bilen vil se ut.
Og som forventet – vi har ingen overraskelser i vente. Tredje generasjon CLS er en evolusjon på andre generasjon, som i sin tur hadde mye til felles med originalen fra 2004.
Mercedes hevdet selv at de fant opp en ny klasse for firedørs coupéer ved lanseringen av sin første CLS. Den har jeg aldri gått på – for meg er denne en sedan med skrånende takbue og begrenset tilgang til bagasjerommet.
Flere modeller fra ulike produsenter har fulgt den samme oppskriften, både før og etter CLS. De fleste med en stor bakluke som gjør dem mer praktiske.
Tredje generasjon CLS får et mindre markant hofteparti enn forgjengerne, og LED baklyktene blir horisontale i stedet for vertikale som på dagens modell.
Under panseret får den tilsvarende oppdateringer som nye E- og S-Klasse med rekkeseksere i stedet for V6, både for bensin og diesel. Du kan lese våre inntrykk av de nye motorene her.
Shooting Brake utgaven – den stilige stasjonsvognen som kom på markedet for fem år siden – har hatt begrenset suksess, så nykommeren vil kun bli lansert i denne ene karosseriformen.