-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Praktisk elbil fra Peugeot
Peugeot-forhandlerne åpner denne uken for bestilling av en femseters elbil med god bagasjeplass og startpris på 229.900 kroner.

Partner Tepee heter modellen som er en personbilutgave av Peugeot Partner Electric.
– Fem seter, gedigent bagasjerom og helt ok rekkevidde.
Slik beskriver avtroppende merkesjef Knut Espenes hos Peugeot-importøren, Bertel O. Steen, bilen de forventer å selge mellom 450 og 500 i løpet av det nærmeste halvannet året.
Bilen debuterte på bilutstillingen i Genève i mars. Den første har nå ankommet Norge.
– Vi får biler fra produksjonen i februar, noe som betyr at vi starter å levere til kunder før påske, sier Espenes.
Gedigent bagasjerom
Med fem seter er lastevolumet på inntil 1.350 liter (3.000 liter med baksetene fjernet).
Tepee har samme batteritype og drivlinje som varebilen Partner Electric som allerede har vært på markedet noen år. I forhold til dagens nye elbiler gir det begrenset rekkevidde.
Batteripakken på 22,5 kWt har en oppgitt rekkevidde på 170 km (NEDC).
Tepee koster fra 229.900 kroner, inkludert leveringsomkostninger og hurtiglader.
Ikke bare fossile
Tepee er personbilutgaven av Partner, som er Norges femte mest solgte varebil og nest mest solgte elvarebil etter Nissan e-NV200.
Hittil i år er det registrert 1.890 Partner, hvorav 211 er elektriske (11 %).
Selv om salget av el-personbiler har eksplodert i Norge de siste årene, er situasjonen en ganske annen når det gjelder varebiler.
Hittil i år er det registrert 717 el-varebiler – noe som gir en markedsandel på beskjedne 2,1 prosent. Dieselbilene utgjør hele 95,7 prosent av varebilsalget ifølge data fra OFV.
Les også: Første hydrogenbil på grønne skilter
En tilsvarende bil er Renault Kangoo Maxi Z.E. i lang utgave som er ganske fersk i Norge. Den leveres også som både person- og varebil og har en mer moderne batteripakke med rekkevidde på inntil 270 km etter NEDC-standarden.
– Interessen for personbilutgaven er begrenset, men vi selger som varmt hvetebrød av varebilen. Jeg tror snart vi har solgt alle de bilene vi er lovet for 2018, sier direktør Jan Traaseth i Motor Finans AS, finansieringsselskapet til Motorgruppen.
Kangoo Maxi Z.E. koster fra kr 238.980 som varebil og fra kr 246.480 som personbil. Du får også Kangoo Z.E. i kort utgave fra kr 231.980 som varebil, men differansen er jo liten opp til den lange utgaven.