-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Detroit tar grep
De store bilutstillingene har slitt med manglende oppslutning de siste årene – ikke minst NAIAS, den store amerikanske utstillingen som hvert år avvikles i Detroit. Nå vil de prøve å snu trenden.
Volvo var blant de første produsentene som fortalte at heretter skulle de være mindre synlige på de store bilutstillingene og heller velge alternative måter å presentere sine nyheter på overfor publikum.
De har blant annet benyttet mobile utstillingsenheter som de har utplassert der de potensielle kundene befinner seg.
Flere har fulgt i Volvos fotspor, og ved høstens store utstilling i Paris er det en del store produsenter som glimrer med sitt fravær.
Nå forteller NAIAS (North American International Auto Show) at de fra 2020 tar grep for å bli mer attraktive.
I stedet for å avholde messen i en iskald januar flyttes den til juni. Dermed kan store deler av utstillingen avvikles utendørs i stedet for inne i den trange Cobo Hall som til nå har vært eneste arena.
Mer enn tre kvart million mennesker besøkte Detroit-utstillingen i januar, og man regner med at oppslutningen vil bli vesentlig høyere nå showet flyttes til juni som er en attraktiv måned i Detroit med blant annet Indycar-løp og fyrverkeri på elven.
2019 blir dermed siste gang messen avvikles i januar med pressedager 14.-15. januar. Den er åpen for publikum i perioden 19.-27. januar i tilfelle du skulle planlegge en tur dit.