-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Ny Macan på båndet
Serieproduksjonen er i gang av "nye" Porsche Macan. Den er snart oppe i samme takt som forgjengeren.
Nå er det jo ikke snakk om en helt ny bil da, men en facelift med en rekke tekniske oppgraderinger. Du kan lese mer om nye Macan her.
Den første produksjonsbilen med lakkfarge Mamba-grønn skal til en kunde i Kina, og det er langt fra tilfeldig – Kina har utviklet seg til Porsches største marked, og med et salg på over 100.000 biler der siden starten i 2014 er Macan spesielt populær.
Kontinuerlig etterspørsel etter denne modellen gjør at produksjonen skal raskt opp i høy fart. I slutten av september skal det produseres 420 Macan om dagen – samme takt som den utgåtte modellen var oppe i.
– Macan har vært en gedigen suksess – både for Porsche og for Leipzig-fabrikken, sier Gerd Rupp, styreformann for Porsche Leipzig GmbH.
– I 2011 var modellen inspirasjon for noe helt nytt i Porsche-sammenheng. Det året bygget vi ut anlegget for å få den nye modellen i produksjon med både bodyshop og lakkering.
– Da produksjonen startet i 2014 var planen å bygge 40.000 biler i året. I dag produserer vi mer enn 90.000 per år for markeder over hele kloden. Siden 2014 har 350.000 eksemplarer rullet av samlebåndet, konstaterer Rupp.