-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Gatesmart Lexus - Noe du lurer på?
Stockholm er fin by det, men SÅ fin? To store billanseringer på innsiden av 36 timer, det må vel være en slags rekord?
Det har selvfølgelig ikke noe med bilene å gjøre, men det skal bli interessant å finne ut hvorfor Stockholm er så attraktiv at både det globale konsernet Daimler valgte å legge EQ-premieren dit i dag, og det globale Toyota-konsernet legger UX-premieren dit i morgen.
I motsetning til Mercedesen skal vi også få lov til å kjøre den nye mini-Lexusen. Mini – i hvert fall i forhold til det vi er vant til derfra fra før.
De har lagt litt vekt på lavt tyngdepunkt i forhåndspresentasjonene, kanskje får vi slike veier at det går an å spore at det betyr noe. Men vi får nok i hvert fall tid nok til å kunne telle opp alle komfort-elementer inne i bilen, og alle støtte-systemer den er utstyrt med.
Og selv om Mercedes har lagt selve avdukingen av EQ omtrent samtidig med avdukingen av Lexusen - eller omvendt - (man kan kanskje ikke regne med at man snakker sammen i forbindelse med slike konkurrerende arrangementer?) regner jeg med at det blir god tid til å snakke med spesialister begge steder.
Dersom det er noen Lexus-spørsmål du gjerne vil ha svar på så send meg en melding via denne lenken, så skal jeg se hva jeg får formidlet videre.