-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Volkswagens neste elbil
Volkswagen gir et glimt av deres neste elbil etter ID.3. ID.4 blir en SUV i format rundt Tiguan, men med et langt mer rommelig interiør.
Bilen som står utstilt i Frankfurt under betegnelsen «The Next ID.» er psykedelisk kamuflert og plassert i en tåkelagt boks, så det eneste man får inntrykk av er størrelsen.
Men man ser også at den blir en mer tradisjonell SUV enn konseptbilen I.D. Crozz som vi møtte i Shanghai i 2017.
Trolig skal bilen vises første gang mot slutten av 2020 og være leveringsklar på starten av 2021.
Men mens konseptet står og trekker oppmerksomhet i Frankfurt har våre fotografer kommet over en kamuflert prototyp under testing i Alpene.
De manglende B-stolpene fra konseptet er nå på plass, og de fancy skyvedørene er erstattet med konvensjonelle dører rund baut.
I.D. Crozz var utstyrt med en motor på hver aksel og en samlet effekt på 306 hk. En batteripakke på 95 kWt skulle holde til en rekkevidde på inntil 500 kilometer (etter den tidens NEDC-syklus).
Volkswagen har annonsert et ID.3 skal tilbys med ulike batteripakker, og det samme vil gjelde ID.4 som med største pakke kan få en rekkevidde på opp mot 500 kilometer, men som også vil tilbys i rimeligere versjoner med i overkant av 300 km rekkevidde.
En vesentlig forskjell på ID.3 og den kommende SUV-en for vårt marked er at sistnevnte vil tilbys med firehjulsdrift som alternativ mens ID.3 kun skal tilbys med bakhjulsdrift.
Siden behovet for 4WD er begrenset til noen få markeder er det naturlig at ID.4 også vil komme med ren bakhjulsdrift.