-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Volkswagens neste elbil
Volkswagen gir et glimt av deres neste elbil etter ID.3. ID.4 blir en SUV i format rundt Tiguan, men med et langt mer rommelig interiør.
Bilen som står utstilt i Frankfurt under betegnelsen «The Next ID.» er psykedelisk kamuflert og plassert i en tåkelagt boks, så det eneste man får inntrykk av er størrelsen.
Men man ser også at den blir en mer tradisjonell SUV enn konseptbilen I.D. Crozz som vi møtte i Shanghai i 2017.
Trolig skal bilen vises første gang mot slutten av 2020 og være leveringsklar på starten av 2021.
Men mens konseptet står og trekker oppmerksomhet i Frankfurt har våre fotografer kommet over en kamuflert prototyp under testing i Alpene.
De manglende B-stolpene fra konseptet er nå på plass, og de fancy skyvedørene er erstattet med konvensjonelle dører rund baut.
I.D. Crozz var utstyrt med en motor på hver aksel og en samlet effekt på 306 hk. En batteripakke på 95 kWt skulle holde til en rekkevidde på inntil 500 kilometer (etter den tidens NEDC-syklus).
Volkswagen har annonsert et ID.3 skal tilbys med ulike batteripakker, og det samme vil gjelde ID.4 som med største pakke kan få en rekkevidde på opp mot 500 kilometer, men som også vil tilbys i rimeligere versjoner med i overkant av 300 km rekkevidde.
En vesentlig forskjell på ID.3 og den kommende SUV-en for vårt marked er at sistnevnte vil tilbys med firehjulsdrift som alternativ mens ID.3 kun skal tilbys med bakhjulsdrift.
Siden behovet for 4WD er begrenset til noen få markeder er det naturlig at ID.4 også vil komme med ren bakhjulsdrift.