-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Peugeot 3008 GT Hybrid4 priset
Nå er prisen på Peugeot 3008 GT Hybrid4 sluppet.
Peugeot 3008 GT Hybrid4 skal snart lanseres det norske markedet. Nå er prisen klar; fra 492.000 kroner.
3008 GT Hybrid4 har en elektrisk rekkevidde på 59 kilometer. CO2-utslippet er på 29 gram/km i henhold til WLTP. Dette tilsvarer et forbruk per mil på 0,13 liter/mil. Med en total effekt på 300 hestekrefter er man også sikret effektiv fremdrift.
- Vi er svært fornøyde med prisen på en av våre mest spennende modeller. Ladbar SUV med firehjulstrekk blir en viktig bil for Peugeot i Norge, sier Rune Hensel, direktør for Peugeot Norge hos Bertel O. Steen.
3008 GT Hybrid4 har til sammen tre motorer. Bensinmotoren yter 200 hestekrefter og i tillegg har den en elektrisk motor foran med 110 hestekrefter og en elektrisk motor bak med 112 hestekrefter.
Null til 100 går unna på kvikke 5,9 sekunder. Girkassen er en 8-trinns automatkasse.Firehjulsdriften er alltid tilgjengelig
Batteriet har en kapasitet på 13,2 kWt og lades opp på 1 time og 45 min via normalladeinntaket på 7,4 kW.