-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
En kineser som kommer
Changan er en av de kinesiske merkene som virkelige selger godt hjemme. Nå vil de begynne å selge godt andre steder – men ikke-Genève forsinket dem nok litt.
Changan var en av de få kinesiske fabrikkene som virkelig hadde meldt seg på årets Genève-utstilling. (Flere andre hadde invitert til pressekonferanse, men utenfor utstillingsområdet. De ønsket å hekte seg på som gratispassasjerer under pressedagene. Byton var en av dem.)
Det var også, viser det seg nå, en av fabrikkene som ville ha en skikkelig nyhet å vise frem. Det ser ut som den har alt det som skal til for å skape suksess i Europa, selv om opplevd- og virkelig kvalitet selvfølgelig er noe vi ikke vet noe om, foreløpig.Det er ikke feil å ha litt VW-erfaring for å etterlate inntrykk av kvalitet på noe så primitivt som en bil.Dette er en kompakt SUV, akkurat som Europa ønsker for tiden. Fireogenhalv meter er som det skal være. To 10,25-tommers skjermer inni også. Et enormt oppmøte av kameraer og sensorer skal gjøre bilen selvkjørende på nivå 3.Mer interessant syns jeg det er at en ny kineser, 2021-modell, kommer med en 1,5-liters turbo bensinmotor. 180 hk, 300 Nm, og en syvtrinns automat. Jeg er mer opptatt av utseendet. Ganske bra. Integrert design – noen i Torino har døpt formspråket Fashion-Forward.