-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Global SUV til India
Hvorfor Nissan kalte sin nye Magnite en "Global B SUV" når det samtidig ble presisert at den bare skulle til India, er vanskelig å forstå
Det lyder kanskje merkelig for et norsk øre, men fremdeles er det mange der ut i verden – og da snakker vi om ca. 99 % av verdens bilmarked – som gjerne kunne tenke seg en kompakt SUV fyrt med bensin.
Og det er akkurat det denne bilen er.
Nå vet jeg egentlig ikke noe om denne, så jeg kan for eksempel ikke si at dette er en versjon av sør-amerikanske Kicks, som er bygget på Dacia B0-plattformen.
På den annen side skjønner jeg egentlig ikke hvorfor den ikke skulle være det heller. Her er det åpenbart et mål å komme ned i pris.
Det er vel også derfor jeg ikke klarer å fri meg fra Datsun-navnet når jeg ser på disse bildene. Fronten kunne godt vært Datsun, men nå vet vi jo at Datsun er på vei ut igjen. Allerede ute av Indonesia og den skal ut av India.
Akkurat denne bilen skal bygges på fabrikken i Tamil Nadu der Chennai er kjent som Indias Detroit.
1 liter 3-sylindret turbo med CVT-gir er det vi ellers vet.