-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Så var det bare seks igjen
Han var neppe høy i hatten, testføreren som vraket dette sjeldne eksemplaret av Koenigseggs superbil i dag.
Et to hundre meter langt bremsespor bærer bud om hendelsen som nylig utspant seg på Nordsløyfa ved Nürburgring – et eksemplar av en av verdens dyreste superbil ble vraket av selskapets egen testfører i ettermiddag.
Koenigsegg One:1 har fått betegnelsen fra effekt:vekt forholdet – 1360 hestekrefter til 1360 kg bil!
Det eksisterte kun syv eksemplarer av One:1 – til i ettermiddag. Og det spørs vel om denne noensinne kommer på veien igjen.
Ulykken skjedde ved S-svingene ved inngangen til Adenauer Forst, og som vi ser av bildene var hastigheten ved sammenstøtet fortsatt så høy at bilen fløy over autovernet.
Vi håper føreren kom fra uhellet uten skader, men vi kan vel anta at han er litt småskjelven og viser litt mer respekt neste gang han entrer denne S-kombinasjonen.
Les også: Kong Egg
PS!
Koenigsegg har lagt ut en kommentar til ulykken på sin hjemmeside der det fremkommer at avkjøringen skyldes en feil på en sensor som medførte at begge forhjulene låste seg.
Les hele meldingen på deres blogg her http://koenigsegg.com/koenigsegg-analysis-of-nurburgring-accident/