-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Trivsel i nærmiljøet
Naturligvis kan du kjøre hvor langt du vil med Audi A1 og Mini Cooper, men begge trives best i nærmiljøet.
Først publisert i Bil 5-2019.
Navnet er Mini, men det er ikke mye minimalistisk over den britiske retroklassikeren, som naturligvis ikke har noe annet enn navnet til felles med originalen.
Nye Audi A1 derimot bærer mye minimalisme i seg med det rene karosseriet og et interiør rensket for fjas. Sånn sett er rollene byttet om i småbilklassen. I Mini gjelder i stor grad form framfor funksjon, mens i Audi A1 betyr funksjonen så mye at det ikke var penger igjen til annet enn billigste hardplast i dørtrekket.
Begge er uansett biler bygd for å dekke daglige gjøremål i nærmiljøet og mangler nødvendig komfort for de lange reisene.
LES VIDERE:
- Del 1
- Del 2
- Testdata
OBS!
Prisene i testen var gyldige da bladet ble produsert. Du finner alltid oppdaterte priser i vår nybildatabase.