-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Pusser opp BMW-junior
BMW 1-serie er klar for en midtlivsoppdatering, men den er kanskje ikke så stor som mange kunne håpet.
Siste generasjon BMW 1-serie har helt siden lansering fått kritikk for utseendet. Et frontparti som ikke helt henger sammen, med svære frontlykter og rare proporsjoner, kombinert med en rotete bakende med «lykter stjålet fra Volkswagen Polo», som en sa en gang.
Mange var nok derfor lettet da 2-serien kom, med en langt snertnere front. Kanskje ville dette bli en realitet på 1-serien også i forbindelse med faceliften?
Men det ser ut til at BMW skuffer de som levde i det håpet.
De ferskeste spionbildene av «nye» 1-serien viser liten endring. Støtfangerne foran og bak er fortsatt kledt i kamuflasjefolie, men viser tydelig at utseendet på dagens 1-serie i stor grad blir som før.
I tillegg til lettere utseendemessige forandringer vil de nye fangerne gi aerodynamiske fordeler, ytterligere et ledd i kampen for å få ned forbruk og utslipp, selvsagt.
Les også våre inntrykk av 1-serien med minste motor, og med største motor.
Neste trekker foran
På verdensbasis har kanskje ikke 1-serien vært den aller største suksessen, og heller ikke i Norge klarer den å matche konkurrentene på salgstall for tiden.
453 stykker er solgt i Norge så langt i år, mot 1.238 Audi A3, 607 Mercedes A-klasse og 1.591 Volvo V40 (alle tall per 7.7.2014, kilde: OFV).
De som likevel er 1-serie-entusiaster bør kanskje merke seg at dette er siste Ener med bakhjulsdrift. Neste generasjon er allerede under utvikling, og vil dele plattform med nye Mini. UKL-plattformen er basert på forhjulsdrift, med mulighet for drift på alle fire.
Både neste 1-serie og neste X1 vil bygges på denne plattformen, i likhet med allerede lanserte 2-serie Active Tourer - en bil vi skal sette oss bak rattet i ganske snart.