-
Billakkspesialisten AS:
Salgsrepresentant / Tekniker
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Remarketing & Fleet
-
Hyundai Motor Norway:
Fleet Manager
-
Møller Bil AS:
Forhandlerutvikler
-
Berg Auto AS:
PKK-kontrollør i Bærum
-
Birger N. Haug:
Servicemarkedsdirektør
-
Motor Forum AS, Asker & Bærum:
Daglig leder
-
Møller Bil Bruktbilsenter Bergen:
Salgssjef bruktbil
-
Subaru Norge AS:
Teknisk leder - Subaru Norge AS
-
Norwegian Mobility Group AS:
Markedsansvarlig
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Mazda Motor Norge:
Servicemarkedsspesialist
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Takserer
-
Møller Bil Haugesund:
PKK-kontrollør
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør og billakkerer
-
Møller Bil Skadesenter Bergen:
Bilskadereparatør, bilmekaniker, billakkerer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Norwegian Mobility Group AS:
Produktsjef
-
Toyota Haugesund AS:
Verkstedsleder
-
Birger N. Haug Oslo:
Nybilselger
-
Toyota Bilia AS:
Salgssjef
-
Continental Dekk Norge AS:
Key Account Manager
-
Mitt dekkhotell Røa AS:
Kundemottaker
-
Bertel O. Steen Innlandet AS, Lillehammer:
Bilmekaniker
-
Bolest AS:
Servicetekniker
-
Team Verksted AS:
Lakkerer
-
Automateriell AS:
Servicetekniker i Oslo - Oslo Nord og Østfold
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Daglig leder
-
RSA BIL Oslo:
Selger nybil BYD
-
Birger N. Haug AS:
Teamleder mekanisk verksted
-
Gundersen Bilservice A/S:
Biloppretter/ Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Proffmarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef - Ryen
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Fornebu
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Ryen
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Porsche Center Gardermoen:
Servicerådgiver
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
INTAKT Bilskade:
Billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Bilskadereparatør
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker/Tekniker
-
Bertel O. Steen Telemark:
Plassjef
-
Birger N. Haug AS:
Nybilselger - Asker og Bærum
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter

Fabrikken bekrefter
Smart #3 i skisseform
Kinesiske nettsteder har vært fulle av spionbilder av den kommende Smart #3 i fri flyt på kinesiske veier. Fabrikken har bekreftet ved å slippe noen designskisser. Og i dag kom det også "offisielle spionbilder".
Dette er også en bil som skal debutere på Shanghai-utstillingen i midten av april, så vi kan nok regne med noen flere offisielle lekkasjer i dagene fremover.
Den ser ut som en typisk C-segment SUV som skal møte biler som Enyaq og ID5 for ikke å snakke om konsernets egen Mercedes-Benz EQA.
Siden vi ikke får den første nye Smarten, #1, før uttpå sommeren, er det ikke sannsynlig at den nye kommer før i 2024 en gang. I Norge importeres den av Mercedes-Benz organisasjonen, men skal selges i en agentmodell.
Det vil sikkert bli overføring av en del teknologi fra #1 til #3, men for å gjøre denne en klasse «større» kan vi nok vente større skjermflate inni og en større pakke førerassistentsystemer.
Utvendig ser man en del felles trekk med #1 med litt Mercedes vibber som frontlys og hekklamper med full-bredde lysstripe mellom.
De kinesiske samferdselsmyndigheter har allerede offentliggjort noen typegodkjenningsdata. Derfra går det frem blant annet at den nye måler 4,4 meter i lengden, 1,8 i bredden og 1,6 i høyden.
Men det blir også nevnt en modell med 4,5 meters lengde. 10 cm forskjell, det høres for lite ut til å være en egen modell med lang akselavstand. Kanskje en stasjonsvogn?
Det er også antydet to motorversjoner. En på 154 hk og en med 268. Dessuten er det vel klart at den også skal bygges på Geelys SEA plattform.
Sannsynligvis kan vi regne med en Brabus-versjon også her. På #1 betyr Brabus to motorer på til sammen 422 hk og null til hundre på under fire sekunder.
Og hva med #2?
Det er ut som den er glemt bort og aldri skal finnes.