-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Fabrikken bekrefter
Smart #3 i skisseform
Kinesiske nettsteder har vært fulle av spionbilder av den kommende Smart #3 i fri flyt på kinesiske veier. Fabrikken har bekreftet ved å slippe noen designskisser. Og i dag kom det også "offisielle spionbilder".
Dette er også en bil som skal debutere på Shanghai-utstillingen i midten av april, så vi kan nok regne med noen flere offisielle lekkasjer i dagene fremover.
Den ser ut som en typisk C-segment SUV som skal møte biler som Enyaq og ID5 for ikke å snakke om konsernets egen Mercedes-Benz EQA.
Siden vi ikke får den første nye Smarten, #1, før uttpå sommeren, er det ikke sannsynlig at den nye kommer før i 2024 en gang. I Norge importeres den av Mercedes-Benz organisasjonen, men skal selges i en agentmodell.
Det vil sikkert bli overføring av en del teknologi fra #1 til #3, men for å gjøre denne en klasse «større» kan vi nok vente større skjermflate inni og en større pakke førerassistentsystemer.
Utvendig ser man en del felles trekk med #1 med litt Mercedes vibber som frontlys og hekklamper med full-bredde lysstripe mellom.
De kinesiske samferdselsmyndigheter har allerede offentliggjort noen typegodkjenningsdata. Derfra går det frem blant annet at den nye måler 4,4 meter i lengden, 1,8 i bredden og 1,6 i høyden.
Men det blir også nevnt en modell med 4,5 meters lengde. 10 cm forskjell, det høres for lite ut til å være en egen modell med lang akselavstand. Kanskje en stasjonsvogn?
Det er også antydet to motorversjoner. En på 154 hk og en med 268. Dessuten er det vel klart at den også skal bygges på Geelys SEA plattform.
Sannsynligvis kan vi regne med en Brabus-versjon også her. På #1 betyr Brabus to motorer på til sammen 422 hk og null til hundre på under fire sekunder.
Og hva med #2?
Det er ut som den er glemt bort og aldri skal finnes.