-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Fabrikken bekrefter
Smart #3 i skisseform
Kinesiske nettsteder har vært fulle av spionbilder av den kommende Smart #3 i fri flyt på kinesiske veier. Fabrikken har bekreftet ved å slippe noen designskisser. Og i dag kom det også "offisielle spionbilder".
Dette er også en bil som skal debutere på Shanghai-utstillingen i midten av april, så vi kan nok regne med noen flere offisielle lekkasjer i dagene fremover.
Den ser ut som en typisk C-segment SUV som skal møte biler som Enyaq og ID5 for ikke å snakke om konsernets egen Mercedes-Benz EQA.
Siden vi ikke får den første nye Smarten, #1, før uttpå sommeren, er det ikke sannsynlig at den nye kommer før i 2024 en gang. I Norge importeres den av Mercedes-Benz organisasjonen, men skal selges i en agentmodell.
Det vil sikkert bli overføring av en del teknologi fra #1 til #3, men for å gjøre denne en klasse «større» kan vi nok vente større skjermflate inni og en større pakke førerassistentsystemer.
Utvendig ser man en del felles trekk med #1 med litt Mercedes vibber som frontlys og hekklamper med full-bredde lysstripe mellom.
De kinesiske samferdselsmyndigheter har allerede offentliggjort noen typegodkjenningsdata. Derfra går det frem blant annet at den nye måler 4,4 meter i lengden, 1,8 i bredden og 1,6 i høyden.
Men det blir også nevnt en modell med 4,5 meters lengde. 10 cm forskjell, det høres for lite ut til å være en egen modell med lang akselavstand. Kanskje en stasjonsvogn?
Det er også antydet to motorversjoner. En på 154 hk og en med 268. Dessuten er det vel klart at den også skal bygges på Geelys SEA plattform.
Sannsynligvis kan vi regne med en Brabus-versjon også her. På #1 betyr Brabus to motorer på til sammen 422 hk og null til hundre på under fire sekunder.
Og hva med #2?
Det er ut som den er glemt bort og aldri skal finnes.