-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Audi A4 2.0, BMW 320i og Mercedes C180 K møter Volvo S40 2.4: Høy Aker Brygge-faktor
Dette er biler som ofte finner kjøpere blant urbane mennesker med over gjennomsnittlig inntekt. Da duger ikke små motorer og lavstatus-merker.

Først publisert i BIL 5 - 2005.
Når vi kjører en test med sedaner i det såkalte premiumsegmentet i mellomklassen, biler til rundt 400.000 kroner, er det naturlig at de tre tyske statusbilene stiller til start, inkludert den helt nye BMW 3-serie. Ikke like naturlig er det at også en svenske vil være med å kjempe om oppmerksomheten – men han tar opp kampen med største selvfølgelighet.
LES VIDERE:
- Audi A4
- BMW 320
- Mercedes C180
- Volvo S40
- Konklusjon
- Priser og tekniske data