-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
300 C fra Europa
Chrysler 300 C het the Noble American Sedan da den var et utviklingsprosjekt. Svært vellykket ble den som amerikaner, åpenbart. Nå skal den bli en europeer.

Nå har produksjonen av denne suksessmodellen begynt hos Magna Steyr i Graz, Østerrike. Der bygges den for markeder også utenfor Europa, i høyre- eller venstre-ratt utgaver, med bakhjulsdrift eller allhjulsdrift og som Touring eller Sedan.
30 millioner euro har de to partnerne investert i en ny produksjonslinje, og det er ansatt 600 nye arbeidere for å ta seg av dette oppdraget.
Det er 14 år siden denne bedriften, som da het Steyr-Daimler-Puch, begynte å produsere biler for Chrysler. Voyager var den første i 1992, så kom Grand Cherokee i 1994. Siden den gang har 850.000 Chryslermodeller forlatt samlebåndet her i Østerrike. Med en festmodell som 300 C går det kanskje enda raskere mot den første millioner.