Chrysler 300C Touring
Chrysler 300C Touring

Chrysler 300C Touring
Chrysler 300C Touring

Chrysler 300C Touring
Chrysler 300C Touring

Chrysler 300C Touring & Sedan
Chrysler 300C Touring & Sedan

Chrysler 300C Touring
Chrysler 300C Touring

Chrysler 300C Touring
Chrysler 300C Touring

Chrysler 300C Touring
Chrysler 300C Touring

Chrysler 300C Touring
Chrysler 300C Touring

Chrysler 300C Touring
Chrysler 300C Touring

Chrysler 300C Touring
Chrysler 300C Touring

Chrysler 300C Touring
Chrysler 300C Touring

Chrysler 300C Touring
Chrysler 300C Touring

Chrysler 300C Touring
Chrysler 300C Touring

Chrysler 300C Touring
Chrysler 300C Touring

Chrysler 300C Touring
Chrysler 300C Touring

Chrysler 300C Touring
Chrysler 300C Touring

Chrysler 300C Touring
Chrysler 300C Touring

Chrysler 300C Touring
Chrysler 300C Touring

Chrysler 300C Touring
Chrysler 300C Touring

Chrysler 300C Touring
Chrysler 300C Touring

Chrysler 300C Touring
Chrysler 300C Touring

Chrysler 300C Touring
Chrysler 300C Touring

Chrysler 300C Touring
Chrysler 300C Touring

Chrysler 300C Touring
Chrysler 300C Touring

Chrysler 300C Touring
Chrysler 300C Touring

Chrysler 300C Touring
Chrysler 300C Touring

Chrysler 300C Touring
Chrysler 300C Touring

Chrysler 300C Touring
Chrysler 300C Touring

Chrysler 300C Touring
Chrysler 300C Touring

Chrysler 300C Touring
Chrysler 300C Touring

Første tur med 300C Touring

Kollega Jon Winding-Sørensen er i dag blant de første europeiske journalister som kjører Chrysler 300C Touring. Bilen er norgesaktuell i løpet av høsten.

Publisert Sist oppdatert

300C sedan får en startpris på kr 570.000 for rimeligste modell, mens stasjonsvogna blir 15.000 kroner dyrere. Vår utsendte melder om en del glupe løsninger som gjør bilen attraktiv, som for eksempel en bakluke som er hengslet et stykke inn på taket slik at man får en stor åpning. Dessuten har bilen et ”aktivt gulv som lar seg folde opp og ned, og hvor man problemfritt kan plassere ting som møkkete gummistøvler.

Den norske importøren har som mål å selge 100 Chrysler 300C i året og regner med at stasjonsvogna vil stå for ca 65% av volumet. Bilen selges som Dodge Magnum i Statene, men i Europa får den Chrysler grill og logoer.

Powered by Labrador CMS