-
Møller Bil AS:
Forhandlerutvikler
-
Berg Auto AS:
PKK-kontrollør i Bærum
-
Birger N. Haug:
Servicemarkedsdirektør
-
Motor Forum AS, Asker & Bærum:
Daglig leder
-
Møller Bil Bruktbilsenter Bergen:
Salgssjef bruktbil
-
Subaru Norge AS:
Teknisk leder - Subaru Norge AS
-
Norwegian Mobility Group AS:
Markedsansvarlig
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Mazda Motor Norge:
Servicemarkedsspesialist
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Takserer
-
Møller Bil Haugesund:
PKK-kontrollør
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør og billakkerer
-
Møller Bil Skadesenter Bergen:
Bilskadereparatør, bilmekaniker, billakkerer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Norwegian Mobility Group AS:
Produktsjef
-
Toyota Haugesund AS:
Verkstedsleder
-
Birger N. Haug Oslo:
Nybilselger
-
Toyota Bilia AS:
Salgssjef
-
Continental Dekk Norge AS:
Key Account Manager
-
Mitt dekkhotell Røa AS:
Kundemottaker
-
Bertel O. Steen Innlandet AS, Lillehammer:
Bilmekaniker
-
Bolest AS:
Servicetekniker
-
Team Verksted AS:
Lakkerer
-
Møller Bil Fellesfunksjoner bruktbil, avd Oslo:
Innkjøper
-
Automateriell AS:
Servicetekniker i Oslo - Oslo Nord og Østfold
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Daglig leder
-
RSA BIL Oslo:
Selger nybil BYD
-
Birger N. Haug AS:
Teamleder mekanisk verksted
-
Billakkspesialisten AS:
Salgsrepresentant / Tekniker
-
Gundersen Bilservice A/S:
Biloppretter/ Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Proffmarked
-
Møller Bil Skadesenter Jessheim:
Bilskadereparatør
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef - Ryen
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Fornebu
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Ryen
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Porsche Center Gardermoen:
Servicerådgiver
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
INTAKT Bilskade:
Billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Bilskadereparatør
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker/Tekniker
-
Bertel O. Steen Telemark:
Plassjef
-
Birger N. Haug AS:
Nybilselger - Asker og Bærum
-
Bilskadesenteret Telemark AS:
Billakkerer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
BMWs nye familieracer
Hittil har BMW holdt den godt skjult under stygge plastdeksler, men nå er de litt mer uvørne med påkledning av sin mest potente femmer.
Nå er det ikke fritt frem for å studere detaljer selv om BMW har fjernet noen av dekslene, for fortsatt benytter de sin velkjente kamuflasjetape for i best mulig grad å forvirre de mange spionfotografer.
Men det begynner å bli mulig å danne seg et bilde av detaljene i front og hekk som skiller M5 fra de mer moderate modellene i 5-serien.
LES: Våre førsteinntrykk av ny 5-serie
Vi ser store luftinntak i front og fire runde eksosrør bak, typiske detaljer som er standard i alle M-modeller. Vi ser også kraftige perforerte bremseskiver innenfor felgene, og aner vi ikke også en liten bul på panseret?
Når det gjelder motor går de fleste spekulasjoner ut på at det blir en 4,4-liters V8 med dobbel turbo som vil erstatte dagens V10. En slik løsning er benyttet i X5M og X6M, så hvorfor ikke også i M5?
Det vil i så fall si at den blir litt underlegen Audis RS6 (580 hk) med hensyn til rå kraft, men dette bruker BMW å kompensere for i form av mer dynamiske kjøreegenskaper.
HER SER DU NÅR BILENE KOMMER TIL NORGE
Det kan nok gå nærmere et år før vi får se en helt umaskert M5 på landeveiene, for på høstens bilutstilling i Paris er det først den viktige stasjonsvogna som står for tur.
SE: Vår avsløring av 5-serie Touring