-
Bertel O. Steen AS:
Salgssjef Mercedes-Benz Minibuss
-
Jensen & Scheele AS:
Plassjef, Jensen & Scheele
-
Jensen & Scheele Bil AS:
Bruktbilansvarlig, Jensen & Scheele
-
Hedin Automotive:
Salgsleder MG
-
RSA Bil:
Plassjef - RSA Bil Tromsø
-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
BMWs nye familieracer
Hittil har BMW holdt den godt skjult under stygge plastdeksler, men nå er de litt mer uvørne med påkledning av sin mest potente femmer.
Nå er det ikke fritt frem for å studere detaljer selv om BMW har fjernet noen av dekslene, for fortsatt benytter de sin velkjente kamuflasjetape for i best mulig grad å forvirre de mange spionfotografer.
Men det begynner å bli mulig å danne seg et bilde av detaljene i front og hekk som skiller M5 fra de mer moderate modellene i 5-serien.
LES: Våre førsteinntrykk av ny 5-serie
Vi ser store luftinntak i front og fire runde eksosrør bak, typiske detaljer som er standard i alle M-modeller. Vi ser også kraftige perforerte bremseskiver innenfor felgene, og aner vi ikke også en liten bul på panseret?
Når det gjelder motor går de fleste spekulasjoner ut på at det blir en 4,4-liters V8 med dobbel turbo som vil erstatte dagens V10. En slik løsning er benyttet i X5M og X6M, så hvorfor ikke også i M5?
Det vil i så fall si at den blir litt underlegen Audis RS6 (580 hk) med hensyn til rå kraft, men dette bruker BMW å kompensere for i form av mer dynamiske kjøreegenskaper.
HER SER DU NÅR BILENE KOMMER TIL NORGE
Det kan nok gå nærmere et år før vi får se en helt umaskert M5 på landeveiene, for på høstens bilutstilling i Paris er det først den viktige stasjonsvogna som står for tur.