-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
BMWs nye familieracer
Hittil har BMW holdt den godt skjult under stygge plastdeksler, men nå er de litt mer uvørne med påkledning av sin mest potente femmer.
Nå er det ikke fritt frem for å studere detaljer selv om BMW har fjernet noen av dekslene, for fortsatt benytter de sin velkjente kamuflasjetape for i best mulig grad å forvirre de mange spionfotografer.
Men det begynner å bli mulig å danne seg et bilde av detaljene i front og hekk som skiller M5 fra de mer moderate modellene i 5-serien.
LES: Våre førsteinntrykk av ny 5-serie
Vi ser store luftinntak i front og fire runde eksosrør bak, typiske detaljer som er standard i alle M-modeller. Vi ser også kraftige perforerte bremseskiver innenfor felgene, og aner vi ikke også en liten bul på panseret?
Når det gjelder motor går de fleste spekulasjoner ut på at det blir en 4,4-liters V8 med dobbel turbo som vil erstatte dagens V10. En slik løsning er benyttet i X5M og X6M, så hvorfor ikke også i M5?
Det vil i så fall si at den blir litt underlegen Audis RS6 (580 hk) med hensyn til rå kraft, men dette bruker BMW å kompensere for i form av mer dynamiske kjøreegenskaper.
HER SER DU NÅR BILENE KOMMER TIL NORGE
Det kan nok gå nærmere et år før vi får se en helt umaskert M5 på landeveiene, for på høstens bilutstilling i Paris er det først den viktige stasjonsvogna som står for tur.
SE: Vår avsløring av 5-serie Touring