-
Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Facelift for 5 GT
BMW har ikke oppnådd den store popularitet for 5-serie Gran Turismo. De håper et ansikstløft skal bøte på det.
Vi har nylig kjørt 3-serie Gran Turismo, og det er en bil det er lett å like utseendet til.
LES: Våre førsteinntrykk av 320d Gran Turismo
I Norge er det registrert bare 25 nye biler i løpet av de siste to årene, og heller ikke i det tiltenkte primærmarkedet - USA- er 5-serie Gran Turismo noen storselger.
Selv om kamuflasjen gir inntrykk av det motsatte, mister bilen sin massive hekkspoiler til fordel for en langt mer elegant bakstuss med bevegelig spoiler – som på lillebror 3-serie GT.
I den andre enden får bilen en ny front med modifiserte luftinntak, nye lykter og en grill som på den oppdaterte 7-serien som vi kjørte i fjor sommer.
Det er foreløpig ukjent hvilke tekniske oppdateringer som innføres, men det er jo en kontinuerlig prosess hos BMW å lansere stadig mer effektive drivlinjer med høyere effekt og lavere utslipp.