-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ny femmer på banen
I vinter kunne vi avsløre at BMW testet ut en ny 5-serie i nordisk klima. Nå er den observert på Nürburgring.
Fra E60 til F10
Drøyt fem år etter lanseringen er altså BMW på gang med neste generasjon 5-serie. Men selv om bilen testes under forskjellige forhold er det nok minst et år til den skal lanseres – kanskje enda lenger.
HER TESTES 5-SERIEN I VINTERKULDE
For først kommer en ny 7-serie som skal på markedet i andre halvår. Den skal vi titte nærmere på i løpet av sommeren, så gled deg til vår omtale.
Kilder som står BMW nær hevder at den nye femmeren (kodenavn F10) får en design som er noe mer moderat enn dagens modell (E60). Det betyr blant annet at lyktene blir mer konvensjonelle.
Meld deg på og motta gratis nyhetsbrev hver dag
Nyregrillen vil imidlertid fjerne all tvil om hvilket merke den tilhører selv om nye sikkerhetskrav med hensyn til fotgjengere vil gjøre at mange nye europeere vil endre utseende til det verre i årene fremover.
SE ALLE SPIONBILDER AV BMW-MODELLER
Dynamikk
Overhenget foran reduseres ytterligere for å oppnå enda bedre balanse mellom for- og bakaksel. Samtidig utvides sporvidden noe.
En ekstra akselavstand på 10 cm skal sørge for mer plass for de ombordværende. Bilen får en lengdeøkning på bare to centimeter.
Motorer vil bli av nyeste generasjon med Efficient Dynamics som sørger for god dynamikk med lavest mulig utslipp.
En 2,5-liters rekkesekser blir minste bensinmotor mens M5 får en oppspritet 5-liters V10 for å holde tritt med konkurrentene.
En stund etter sedanen følgen en ny stasjonsvogn, og på motorfronten vil det etter hvert komme rimelige dieselvarianter godt tilpasset norske avgifter.
Meld deg på og motta gratis nyhetsbrev hver dag
Når kommer bilene til Norge? Sjekk vår oppdaterte kalender
Over 1500 gratis tester fra bladet Bil