-
Billakkerer
Møller Bil Romerike AS
-
Konsernleder
Albjerk Bil AS
-
Daglig leder
Motor Forum AS, Drammen
-
Bilkonsulent/Plassjef
Autoringen Bergen AS
-
Takstansvarlig / Skadekoordinator
Møller Bil Romerike AS
-
Mekaniker
Bertel O. Steen Jessheim AS
-
Mercedes-Benz mekaniker
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Salgssjef
Svalbard Auto AS:
-
Kunderådgiver logistikk
Svalbard Auto AS:
-
Mekaniker
Svalbard Auto AS:
-
Daglig leder
Mobile Asker AS
-
Operativ salgsansvarlig
Rental Group Mobility AS
-
Bilglassmontør Lørenskog og Ensjø
Cary Norway AS
-
Avdelingsleder Lørenskog
Cary Norway AS
-
Bilpleier- og Teknisk Klargjører
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Hønefoss AS
-
Produktsjef
Rodin & Co AS
-
Leder forhandlersalg & Salgssjef
Sparebank 1 Finans Østlandet AS
-
Leder skadesenter
Albjerk Bil Drammen AS
-
Avdelingsleder Tromsø
NDI Norge
-
Servicemarkedssjef
Bilia Norge AS
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
Leder - marked
Bilforlaget AS:
-
Nyhetsredaktør/frontsjef
Bilforlaget AS
-
Regionleder
Norges Automobil Forbund
-
Bilkontrollør
NAF Senter Flesland
-
Selger
Egil Verne AS
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Røyken
-
Servicemarkedssjef
Bertel O. Steen Ullevål AS
-
Salgskonsulent næring
Toyota Buskerud AS
-
Salgssjef
Toyota Buskerud AS
Ny sminke hos BMW
5-serie og X3 er suksessrike BMW-modeller. Nå får begge et lettere ansiktsløft.
Nye X3 kom på markedet våren 2010, så det er meget tidlig for en ansiktsløftning nå. Så er det heller ikke snakk om de store endringene, snarere kosmetiske detaljer i front og hekk.
Under panseret foretas det jevnlig oppdateringer etter hvert som stadig mer effektive drivlinjer utvikles. Vi ser ikke bort fra at en hybrid X3 kan være aktuell – slike drivlinjer er jo allerede på plass i mange andre BMW-modeller, som 3-, 5- og 7-serien.
Den mellomstore BMW-SUVen er svært populær i en rekke markeder, her i Norge er den blant de tre mest solgte biler med firehjulsdrift hittil i år, uansett prisklasse.
5-serien er jo heller ikke direkte tilårskommen – sedanen kom høsten 2009 mens Touring fulgte sommeren 2010.
Også her er det snakk om en mild ansiktsløftning som omfatter de «myke» delene. Ny støtfanger foran, litt større nyrer i grillen og en modifisert bakfanger.
Maskeringen tyder også på at baklyktene skal fornyes, siden disse er kamuflert på dette testeksemplaret.