-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Oppdatert Mazda6 – nok en gang
Mazda6 vises i oppdatert form i Los Angeles. I tillegg til synlige endringer skjer det en del under skallet.
Men er ikke Mazda6 nettopp oppdatert da? Joda, jeg kjørte en oppdatert sekser for litt over et års tid siden. Den gang var den viktigste endringen G-Vectoring Control som skulle gi bedre kontroll og mindre understyring i svinger.
Men nå er den altså oppdatert for andre gang siden lanseringen i 2012. De kosmetiske endringene er mer synlige enn de var sist gang da selv Mazdas egne folk måtte se to ganger for å oppdage dem. Nå får den i det minste en ny grill og nye lykter.
Innendørs er det ifølge Mazda bare rattet og enkelte detaljer som er med videre. Ellers får den et redesignet dashbord, mer påkostede materialer som «ekte japansk treverk», nyutviklede forseter med ventilasjon og vesentlig bedre støydemping enn tidligere.
På teknologifronten innføres blant annet en ny 8-tommers infotainment-skjerm, en 7-tommers konfigurerbar skjerm i instrumentpanelet, head-up display med visning på frontruten samt adaptiv cruise-kontroll med stop & go-funksjon.
Skyactiv-G 2,5 – en bensinmotor med sylinderdeaktivering kommer på programmet, men foreløpig snakkes det ikke om 2,5-literen med turbo og 227 hester som nå lanseres i USA.
Nye Mazda6 kommer til Norge midt i 2018, og når det gjelder stasjonsvognen loves vi flere detaljer senere.