-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Oppdatert Mazda6 – nok en gang
Mazda6 vises i oppdatert form i Los Angeles. I tillegg til synlige endringer skjer det en del under skallet.
Men er ikke Mazda6 nettopp oppdatert da? Joda, jeg kjørte en oppdatert sekser for litt over et års tid siden. Den gang var den viktigste endringen G-Vectoring Control som skulle gi bedre kontroll og mindre understyring i svinger.
Men nå er den altså oppdatert for andre gang siden lanseringen i 2012. De kosmetiske endringene er mer synlige enn de var sist gang da selv Mazdas egne folk måtte se to ganger for å oppdage dem. Nå får den i det minste en ny grill og nye lykter.
Innendørs er det ifølge Mazda bare rattet og enkelte detaljer som er med videre. Ellers får den et redesignet dashbord, mer påkostede materialer som «ekte japansk treverk», nyutviklede forseter med ventilasjon og vesentlig bedre støydemping enn tidligere.
På teknologifronten innføres blant annet en ny 8-tommers infotainment-skjerm, en 7-tommers konfigurerbar skjerm i instrumentpanelet, head-up display med visning på frontruten samt adaptiv cruise-kontroll med stop & go-funksjon.
Skyactiv-G 2,5 – en bensinmotor med sylinderdeaktivering kommer på programmet, men foreløpig snakkes det ikke om 2,5-literen med turbo og 227 hester som nå lanseres i USA.
Nye Mazda6 kommer til Norge midt i 2018, og når det gjelder stasjonsvognen loves vi flere detaljer senere.