-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Oppdatert Mazda6 – nok en gang
Mazda6 vises i oppdatert form i Los Angeles. I tillegg til synlige endringer skjer det en del under skallet.
Men er ikke Mazda6 nettopp oppdatert da? Joda, jeg kjørte en oppdatert sekser for litt over et års tid siden. Den gang var den viktigste endringen G-Vectoring Control som skulle gi bedre kontroll og mindre understyring i svinger.
Men nå er den altså oppdatert for andre gang siden lanseringen i 2012. De kosmetiske endringene er mer synlige enn de var sist gang da selv Mazdas egne folk måtte se to ganger for å oppdage dem. Nå får den i det minste en ny grill og nye lykter.
Innendørs er det ifølge Mazda bare rattet og enkelte detaljer som er med videre. Ellers får den et redesignet dashbord, mer påkostede materialer som «ekte japansk treverk», nyutviklede forseter med ventilasjon og vesentlig bedre støydemping enn tidligere.
På teknologifronten innføres blant annet en ny 8-tommers infotainment-skjerm, en 7-tommers konfigurerbar skjerm i instrumentpanelet, head-up display med visning på frontruten samt adaptiv cruise-kontroll med stop & go-funksjon.
Skyactiv-G 2,5 – en bensinmotor med sylinderdeaktivering kommer på programmet, men foreløpig snakkes det ikke om 2,5-literen med turbo og 227 hester som nå lanseres i USA.
Nye Mazda6 kommer til Norge midt i 2018, og når det gjelder stasjonsvognen loves vi flere detaljer senere.