-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Kun ett eksemplar:
Porsche kaster glans over Jo Siffert
Porsche viser en spesiell one-off-versjon av sin nyeste 911 GT3 RS som hyllest til racerfører Jo Siffert fra Sveits.
Jo Siffert ble anerkjent for å ha vært med på å bygge opp under 917-modellen som var en stor suksess for Porsche på 1970-tallet.
Spesialutgaven, med betegnelse «911 GT3 RS Tribute to Jo Siffert», ble skapt av Porsche Sonderwunsch og inneholder elementer hentet fra den 917 som ble kjørt av Jo Siffert og Kurt Ahrens i Österreichring, nær Zeltweg, i 1969.
Det ble første seier for 917 som til da ble sett på som vrien å kjøre i høye hastigheter på grunn av aerodynamikken. Siden skulle bilen dominere løp som 24-timers på Le Mans og Nürburgring 1000 km.
Nesten 300 løp
Siffert skulle også vinne flere løp for Porsche. Ifølge produsenten deltok Siffert i nesten 300 løp i en periode som strakk seg over 11 år. Ja, han kjørte sågar flere løp i den samme helgen. Dessverre omkom Siffert i en racingulykke i et F1-løp i 1971, bare 35 år gammel.
Familien til Siffert har hjulpet med design av nyskapningen basert på 911 GT3 RS, inkludert hans sønn Philippe og sønnesønn Jeremy. Teamet jobbet med Bosch og Shell for å få tak i logoer som matchet designen benyttet av Sifferts vinnende 917. Og som et siste snitt er Sifferts autograf på plass på senterkonsoll og i skinnsetene.
Som alle øvrige 992-generasjoner av 911 GT3 RS er bilen utstyrt med en 4-liters boxer med 525 hestekrefter. Motoren driver bakhjulene gjennom en 7-trinns automatisk girkasse og spinner bakhjulene fra 0 til 100 km/t på 3,2 sekunder og videre til en toppfart på 296 km/t.
Bilen skal vises ved diverse utstillinger i Sveits i august før den blir å finne på Zürichs Auto Show som avvikles i perioden 7.-10. november. Deretter skal bilen selges til en tilfeldig plukket kunde.